موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۱ آبان

در شبکه های مجازی و در آستانه معرفی محصول جدید کمپانی سامسونگ، اخباری منتشر شده که طبق آن ها احتمال می رود نام گوشی جدید این کمپانی Galaxy A7 خواهد بود و این دستگاه با شماره مدل SM-A720F عرضه خواهد شد.
همانطور که تا کنون معلوم شده است، صفحه نمایش با وضوح تصویر 1080х1920 پیکسل و همچنین مجهز به پردازنده Exynos 7870 SoCمی باشد. پردازنده از نوع هشت هسته ای و شتاب دهنده گرافیکی آن Mali-T8 خواهد بود. گفته می شود گجت جدید کمپانی سامسونگ دارای 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی است.
در قسمت پشتی این گوشی دوربین منحصر به فرد 16 مگاپیکسلی قرار دارد و احتمال می رود دوربین سلفی آن نیز با همین میزان ارائه شود. سیستم عامل در حال اجرا نیز Android 6.1 خواهد بود. ظاهرا سامسونگ قصد دارد برای برگرداندن اعتماد از دست رفته خود بهای زیادی را بپردازد. انفجار گوشی های Galaxy Note اعتبار این کمپانی را به مخاطره انداخته است و حال سامسونگ         می خواهد تمام تلاش خود را برای از بین بردن ترس در اذهان عمومی نسبت به این برند از بین ببرد. لازم به ذکر است کمپانی سامسونگ در پی حوداث اخیر، بیش از 30 درصد از سهام خود را در بازار جهانی از دست داده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه