کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۹ آذر

Samsung Galaxy Note 8 به دیگر گوشی‌ها در فروشگاه Microsoft پیوست. این مدل هم در فروشگاه‌های آنلاین و هم خرده فروشی‌ها به فروش می‌رسد. قیمت آن هم اکنون 780 دلار است.
Note 8 به Galaxy 8 و 8+، همینطور گوشی هوشمند Razer می‌پیوندد: مایکروسافت در حال فروش هر چهار هندست اندرویدی خود است. این در حالی است که این شرکت سه دستگاه Windows Phone (شامل HP Elite x3، که اخیرا در Verizon در دسترس است) را در فروشگاه خود دارد. سوال این است که چرا مایکروسافت گوشی‌های اندرویدی در فروشگاه خود می‌فروشد؟ خب، این شرکت می‌گوید شما می‌توانید Microsoft Launcher را اجرا کنید و یا از اپلیکیشن‌های پیش نصب شده بر روی این گوشی‌ها که شامل Office، Cortana و Skype می‌گردند بهره گیرید.
این نشان دهنده‌ی موقعیت برگشت به عقب مایکروسافت در بازار گوشی‌های هوشمند است. چنانچه مردم مایل به خرید موبایل‌هایی با سیستم عامل مایکروسافت نباشند، این شرکت حداقل تلاش می‌کند آن‌ها را علاقمند به اجرای برنامه‌های مایکروسافت بر روی تلفن‌هایشان کند. این شرکت همچنین در تلاش است تا با استفاده از این برنامه‌ها، تجربه‌ی کاربر Windows 10 را بهبود بخشد. اگرچه بسیاری از اپلیکیشن‌ها (به جز Launcher) بر روی iOS هم قابل دسترسی هستند، از برخی جهات در Android بهتر کار می‌کنند. این بدان علت است که اندروید قابلیت‌های یکپارچه‌سازی و سفارشی‌سازی عمیق‌تری را برای برنامه‌های شخص ثالث ارائه می‌دهد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه