موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۸ خرداد

با توجه به شایعات جدید، پرچم‌دار بعدی سامسونگ، Galaxy Note 9، به ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز خواهد شد. این اطلاعات در توئیتر کاربری با نام مستعار Ice Universe به اشتراک گذاشته‌ شده است که باید گفت، تاکنون رکورد بسیار خوبی در ارائه و نشت اطلاعات «مخفی» سامسونگ داشته است.
البته این منبع اعلام نکرده است که آیا این مدل با میزان ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم، محدود به یک بازار خاص خواهد بود یا خیر؟ پیش‌ از این شایعاتی در مورد فبلت جدید کمپانی مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۶۴/۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی عرضه شده بود.  طبق آخرین شایعات، این محصول، همانند iPhone X مجهز به سیستم تشخیص چهره‌ی سه‌ بعدی و قاب صفحه‌نمایش بسیار نازک خواهد بود.
یادآور می‌شویم کمپانی Huawei به‌ تازگی محصول جدید خود را با ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی، روانه‌ی بازار کرده است. این محصول با عنوان پرچم‌دار Mate RS عرضه می‌شود. ویژگی اصلی این گوشی هوشمند، دوربین سه‌ گانه، دو اسکنر اثر انگشت، حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایتی و قیمت بالای آن است.
Huawei Mate RS در نسخه‌ی استاندارد باقیمت ۱۶۹۵ یورو و مدل دیگر با حافظه‌ی ۵۱۲ گیگابایت تا ۲۰۹۵ یورو به فروش می‌رسد. این محصول در مقایسه با رقبای اصلی از Apple و Samsung در حال حاضر دو برابر گران‌تر است. حتی iPhone X در نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی نیز قیمت پایین‌تری از Huawei Mate RS دارد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه