موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۳ آذر

به غیر از LG و تمرکزش بر روی خروجی صدا، هیچ پشتیبان دیگری به جز سامسونگ برای جک هدفون وجود ندارد. این غول گوشی‌های هوشمند همچنان در بازاریابی و معرفی موبایل‌های دارای جک هدفون ۳.۵ میلی متری تاکید می‌کند.اما با وجود حذف جک هدفون در محصولات شرکت‌هایی چون OnePlus، شیائومی، هواوی، و گوگل، آیا سامسونگ این سیاست خود را ادامه می‌دهد؟ یا در حقیقت، این پایان راه جک هدفون است؟
آخرین گوشی هوشمند سامسونگ، Galaxy A8s، اولین گوشی بدون جک هدفون آن است. از طرفی، Galaxy A8s، اولین مدل مجهز به فیوز خودکار نمایشگر دایره‌ای برای دوربین سلفی است که این در راستای استراتژی جدید شرکت برای قرار دادن قابلیت‌های با کیفیت در محصولات میان‌رده است. به عنوان مثال، Galaxy A9 که اخیرا رونمایی شد، دارای چهار دوربین در عقب است.
سوال این است که پس از حذف جک هدفون در Galaxy A8s، آیا سامسونگ مایل است آن را از محصولات آینده هم حذف کند؟
خبر خوب برای افرادی که قصد استفاده از هدفون‌های قدیمی را در Galaxy S10 دارند این است که شواهد نشان می‌دهند سامسونگ در پرچم‌دار بعدی خود از جک استفاده می‌کند. بلومبرگ در ماه اکتبر گزارش کرده بود، سامسونگ قصد حذف جک ۳.۵ میلی متری را دارد، اما پس از آن خبرهایی درز شد که این گزارش را تائید نمی‌کردند.
البته ممکن است خبرهای فاش شده درباره‌ی Galaxy S10 کاملا درست نباشند، هر چند با وجود حذف جک هدفون در Galaxy A8s، ممکن است شاهد وجود آن در Galaxy S10 باشیم.
با این حال به نظر می‌رسد روزهای معرفی پرچمدارهای سامسونگ مجهز به جک هدفون در حال پایان باشد. ET News، وب‌سایت کره‌ای شناخته شده در زمینه‌ی صنعت الکترونیک، چند ماه قبل گزارش کرد، سامسونگ شدیدا حذف درگاه ۳.۵ میلی متری از محصولات پرچمدار عرضه شده پس از پاییز ۲۰۱۹ را مد نظر دارد. این می‌تواند به معنای حذف جک هدفون از Galaxy Note 10 یا احتمالا حذف آن از Galaxy S11 باشد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه