موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۴ دي

سامسونگ تاریخ رویداد Unpacked آینده‌اش را اعلام کرد، رویدادی که انتظار می‌رود جدیترین موبایل پرچمدار Galaxy S10 در آن معرفی شود. این رویداد در روز چهارشنبه، ۲۰ فوریه در ساعت ۱۱ صبح به وقت محلی در سانفرانسیسکو برگزار می‌شود.
طبق گزارش وال استریت ژورنال، سامسونگ در این رویداد نمایش کاملی از نسخه‌ی کاملا کاربردی موبایل تاشوی خود، همچنین سه نمونه‌ی مختلف از Galaxy S10 را خواهد داشت. مدل چهارم گران قیمت که دارای اتصال 5G خواهد بود، اواخر بهار سال جاری عرضه می‌شود.
به طور غیر معمولی، سامسونگ رویداد Unpacked را یک هفته زودتر از کنگره‌ی جهانی موبایل در بارسلونا برگزار می‌کند. نمایشگاه تجاری بزرگی که این شرکت تمایل دارد موبایل‌های Galaxy S پرچمدارش را معرفی کند. انتظار می‌رود MWC نمایشگاه بزرگی برای فناوری 5G باشد، با این حال، احتمالا سامسونگ برخی جزئیات Galaxy S10 را برای ارائه در اسپانیا نگه می‌دارد.
۲۰۱۹ سال مهمی برای تجارت موبایل سامسونگ خواهد بود تا بتواند شکست ۲۰۱۸ را فراموش کند. Galaxy S9 در سال گذشته نتوانست انتظارات فروش را برآورده سازد. اما درحالیکه S9 و N9 بهبود امکانات تکراری داشتند، فاکتورهای شکلی و فناوری شبکه‌ای جدید ممکن است به آن‌ها فرصت دهد تا بار دیگر خود را به عنوان یک نوآور معرفی کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه