تکنولوژی
الناز فرجی۱۶:۵۷ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۷ ارديبهشت

GoBoat یک قایق کم‌هزینه و تا شدنی برای ماهیگیرانی با کمبود فضاست.
برای ماهیگیران غیرحرفه‌ای، هیچ‌چیز مانند بیرون رفتن از شهر نیست اما اگر در یک محیط شهری زندگی می‌کنید، یافتن فضا برای قایق شخصی‌تان بسیار مشکل است و همه نمی‌توانند در موقع ضرورت یک تریلر برای انتقال آن تهیه کنند. GoBoat یک قایق ماهیگیری محکم است که می‌توان آن را تا کرد تا فضا ذخیره شود و مشکل کمبود فضای نگهداری حل شود.
قایق از سطحی یکپارچه، صندلی و بخش نصب موتور ساخته‌ شده که به حلقه‌ای قابل تورم متصل می‌شود. زمانی که از آن استفاده نمی‌شود، باد حلقه خالی شده و کف جمع می‌شود و قایق به‌اندازه کافی کوچک می‌شود تا پشت یک خودروی هاچ بک متوسط جا شود. با وزن 7 کیلوگرمی، قایق برای بسیاری از مردم آن‌قدر سبک است که به ‌راحتی حمل شود.
در زمان ماهیگیری، به ‌سادگی با استفاده از یک پمپ حلقه را باد کرده و قسمت‌های دیگر را به آن متصل می‌کنند.
با توجه به گفته‌های سازندگان، طراحی آن 8 سال طول کشیده و آن‌قدر محکم است که یک ماهیگیر می‌تواند روی آن بدون ترس از تکان‌های شدید، بایستد. اگر مشتاق کمی هیجان در آب هستید، طراحی حلقه‌ای قایق بدین معنی است که می‌توانید از آن به‌عنوان قایقی برای آب‌های خروشان استفاده کنید.


متأسفانه، بسته ارائه شده روی سایت کیک استارتر شامل موتور نیست، پس باید وزن و هزینه یک موتور پشتی قابل نصب چرخشی را نیز در نظر بگیرید. اگر نظر ما را بخواهید، موتورهای عقبی فروشگاه Dick's Sporting Goods را بیخیال شده و موتوری مانند Mercedes Arrow460 انتخاب کنید.
حالا یک قایق تا شدنی دارید که مناسب مأمور 007 است ...
در حال حاضر، این پروژه 61042 دلار از 338 هزار دلار سرمایه هدف خود را در 29 روز باقیمانده جمع‌آوری کرده است. بیعانه‌ها از 5 تا 9950 دلار تعیین شده و شما برای سفارش اولین نمونه از GoBoat باید 250 دلار بپردازید. اگر همه‌چیز طبق نقشه پیش برود، قایق با قیمت 499 دلار به فروش خواهد رسید که شامل هزینه موتور نیست.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

عرضه اینترنت سریع برای کاربران پروژه وای فای گوگل در خارج از کشور