گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۳ تير

مرورگر Google Chrome از این‌ پس با استفاده از سیستم هوشمند می‌تواند به‌صورت آفلاین خدمات خود را در دسترس کاربران قرار دهد. به‌روزرسانی جدید این مرورگر اجازه می‌دهد تا برنامه و صفحه‌ی موردنظرتان را درگوشی هوشمند بارگذاری نمایید تا بعداً بتوانید بدون دسترسی به اینترنت، محتوای ذخیره‌ شده را مشاهده کنید.
کار با نسخه‌ی جدید Google Chrome بسیار ساده است. مرورگر دارای هوش مصنوعی حالت آفلاین است و تجزیه‌ و تحلیل را در حالت خودکار انجام می‌دهد. وقتی گوشی هوشمند به شبکه‌ی Wi-Fi متصل شود، سیستم هوشمند، به‌ سرعت بر اساس الگوریتم‌های خود تصمیم می‌گیرد که کاربر به چه مطالبی علاقمند‌ است. درنتیجه صفحات متناسب با جستجوی وی را پیدا کرده و دانلود می‌کند.
البته این روش، بر اساس تجزیه‌وتحلیل تاریخ مرورگر است.  شایان‌ذکر است که هوش مصنوعی محل سکونت فرد را پیدا کرده و تنظیمات موجود را برای آنالیز، بررسی می‌نماید. در حال حاضر نسخه‌ی گوگل کروم به‌ صورت آزمایشی، فقط برای ساکنان هند، بنگلادش، اندونزی و برزیل بدون اینترنت کار می‌کند. این شرکت آمریکایی تصمیم گرفته است تا برای اولین‌بار، آزمایش این سیستم، در کشورهایی با پوشش اینترنت بسیار ضعیف انجام شود تا وب‌گردی برای آن‌ها راحت‌تر شود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه