گوناگون
الناز فرجی۲۲:۳۳ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۵ مرداد

doodle روز گذشته 47 امین دوره از بازی های جهانی تابستانی المپیک خاص را که تا دوم آگوست در لس آنجلس ادامه دارد را جشن میگیرد، این doodle ورزشکاران را نشان میدهد که حرکات کششی انجام میدهند، وزنه بلند میکنند و شنا میکنند.
این مسابقه شاهد 7000 ورزشکار جهانی از 188 کشور خواهد بود که در 25 مسابقه که برای جشن گرفتن ورزشکاری، کار تیمی و همکاری است ، با هم رقابت میکنند.


یاداوری کننده ی جهانی بودن ورزش است  و فرصتی برای ورزشکاران با ناتوانی تا برترین سنت های نسل بشر با هم رقابت کنند. گوگل مینوسید: " تیم doodle به رهبری رایان گرمیک doodle انیمیشنی امروز را با الهام از حلقه ی همکاری کشید که نمایانگر قبول همه ی مردم با ناتوانی ذهنی است. این کار ورزشکاران را در بازی ها تجلیل میکند . و همینطور کسانی که پشتیبانی شان میکنند مانند دوستان و مربی هایی که کمک کردند تا مشعل المپیک را از مکان اصلی اش در آتن ، یونان تا خانه ی کنونی اش ، لس  آنجلس کالیفرنیا حمل کنند " ( توضیحات اضافی گوگل)
این کار همچنین نشان میدهد که برترین مسابقات ورزشی از سال 1984 در لس آنجلس اتفاق افتاد.
حدود 500000 تماشاچی انتظار میرود که بیایند و ورزشکاران را در مسابقاتی که در استادیوم ورزشی به یاد ماندنی لس انجلس برگزار میشود تشویق کنند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با خالق اینستاگرام ، Kevin Systrom آشنا شوید