گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۹ آذر

با رشد و توسعه‌ی صنعت واقعیت مجازی و ایجاد استارتاپ‌های مختلف در این حوزه، چند شرکت بزرگ فناوری همچون Google ،HTC ،Oculus ،Samsung ،Sony و Acer  با همکاری یکدیگر انجمن جهانی واقعیت مجازی را با نام Global VR Association بنا کرده‌اند تا پتانسیل واقعیت مجازی را برای کاربران به حداکثر برسانند. به عنوان مثال بازی‌های خریداری شده در فروشگاه Oculus بر روی Vive یا PS VR عمل نمی‌کنند. در حقیقت حسگرهای Vive در Oculus کار نمی‌کنند و یا Sony به خوبی با استانداردهای دیگر شرکت‌ها عمل نمی‌نماید.
شایان ذکر است نام Valve نیز که فروشگاه مجازی Steam و پلتفرم SteamVR را برای HTC Vive و دیگران ایجاد کرده، در لیست فعالان عرصه‌ی واقعیت مجازی به چشم نمی‌خورد.
در هر حال هدف این انجمن، بهبود وضعیت VR در سطح جهانی است. اعضای انجمن بهترین شیوه‌ها و تحقیقات را ایجاد کرده و به اشتراک می‌گذارند و آن را به جامعه‌ی بین‌المللی VR به عنوان پیشرفت فناوری‌ به ارمغان می‌آورند. این گروه همچنین ابتکاری را برای مصرف‌کنندگان، سیاست‌گذاران و صنعت علاقه‌مند VR به کار خواهد گرفت.  به این ترتیب اعضای GVRA در تلاش خواهند بود تا بهترین تحقیقات را با کمک یکدیگر و به صورت بین‌المللی برای پیشبرد این صنعت انجام دهند.

برچسب هاGlobal VR Association
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

لباس موشن کپچر مقرون بصرفه که تجربه ای ناب از واقعیت مجازی را ارائه می دهد