نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۶ ارديبهشت

Google اعلام کرد که این ترکیبی از Deep Learning Smarts و Street View است تا فرایند نقشه‌کشی آدرس‌های جدید برای Google Maps آسان‌تر شود. هر شخصی که در شهر ساکن باشد به احتمال زیاد ماشین های Google Street View را که دارای دوربینی 360 درجه می‌باشد را دیده است. این ماشین در طول معابر عبور کرده و هر چیزی از نمای فروشگاه‌ها و بناهای تاریخی تا پارک‌ها و کوچه‌ها را ضبط و ثبت می‌کند. در حالی که تکنولوژی این دوربین‌ها تصاویر واقعی را به منظور تکمیل نقشه‌های Google جمع‌آوری می‌کنند، قادر هستند اطلاعات اضافی از جمله نام و شماره‌ی خیابان‌ها را به منظور بهبود دسترسی اطلاعات در Google Maps استخراج نمایند.
بر طبق اطلاعات منتشر شده، اخیرا Google با تغییر جهت به شبکه‌های عصبی، فرایند خواندن تصاویر را خودکار کرده است و آخرین الگوریتم به کار گرفته شده با ۸۴.۲ درصد درستی در چالش مجموعه داده‌های رویداد French Street Signs به کار گرفته شده است.
اگرچه Google در حال حاضر از شبکه‌های عصبی در Street View  استفاده می‌کند، این شرکت از روش‌های مشابه برای استخراج اطلاعات مفید مانند شمار‌ه‌ی خیابان‌ها بهره گرفته که به گفته‌ی Google برای بهبود بخشیدن به اطلاعات مکانی نقشه‌ها است و در یک سوم از آدرس‌ها به صورتی جهانی استفاده شده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه