نرم افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۲۸ اسفند

Family Link برنامه ی مفید و کاربردی است که توسعه دهندگان کمپانی آمریکایی گوگل طراحی کرده اند. با استفاده از این اپلیکیشن والدین می توانند به صورت مستمر بر فعالیت های فرزندان خود نظارت داشته باشند. این برنامه به منظور محدود کردن زمان دسترسی کودک به سایت های نامطلوب، که می تواند آسیب های مخربی را بر روح و سلامت روان داشته باشد، طراحی شده است.
اساس کار با این برنامه به گونه ای است که ابتدا والدین باید حساب کاربری خود را در این برنامه ایجاد نمایند و سپس کنترل کامل گجت فرزند خود را در دست خواهند داشت. Family Link یک موهبت برای والدین تلقی می شود، زیرا از محلی که فرزندشان در آنجا قرار دارد مطلع می گردند. همچنین در صورتی که خواب فرزندان آنها کافی نباشد می توانند زمان استفاده از گوشی هوشمند را با استفاده از تایمر برنامه محدود کنند تا در صورت استفاده ی بیشتر گوشی به صورت خودکار قفل شود. آنها می توانند گوشی هوشمند فرزند خود را با گوشی شخصی خود به راحتی کنترل کنند. جالب است بدانید والدین به راحتی از برنامه های نصب شده در گوشی فرزند خود نیز مطلع خواهند شد.
این نسخه در حال حاضر به صورت آزمایشی اجرا شده است و یکی از شرایط استفاده از نرم افزار این است که کودک باید بیشتر از 13 سال داشته باشد. برای استفاده از این برنامه لازم است که هر دو گوشی هوشمند، گوشی والدین و فرزند، در حال اجرا بر روی سیستم عامل Nougat باشد. البته با گذشت زمان، این کمپانی امکان استفاده از اپلیکیشن را برای تمامی نسخه های اندرویدی مهیا خواهد کرد. تاریخ انتشار نسخه ی کامل این برنامه هنوز اعلام نشده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه