ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۳ مهر

Google به تازگی نظرسنجی جامعه شناختی سالانه خود را با عنوان Connected Consumer Study 2017 منتشر کرد. به گزارش این کمپانی، اوکراینی ها در این لیست با 4 درصد کاهش میزان استفاده ی روزانه از اینترنت، نسبت به سال قبل قرار دارند. بر این اساس اگر استفاده ی روزانه ی اوکراینی ها از اینترنت در سال 2016 برابر با 52 درصد بوده است، امسال این میزان به 48 درصد کاهش داشته است.
گفتنی است رکود این شاخص از سال 2012 آغاز شد، در آن سال شاخص بین 5 تا 7 درصد کاهش یافت. پس از آن مقاله ای در مورد روند کاهش استفاده کاربران از اینترنت در این کشور منتشر شد.
در سال 2017 بر اساس نظرسنجی یک نفر از ساکنین این کشور، از کل دستگاه های موجود تنها 1.4 دستگاه به اینترنت متصل هستند. در حالی که در سال گذشته این رقم تنها 1.2 دستگاه بود. اندازه گیری ها در بین پاسخ دهندگانی با بیش از 16 سال، از تاریخ 1 آوریل تا 30 ژوئن 2017 انجام شد. در طی این مدت هزار نفر از اوکراینی ها در این نظر سنجی شرکت کردند.
پیش از این در 16 می، رئیس جمهور اوکراین، پترو پوروشنکو با امضا‌ی حکم تحریمی، استفاده ی کاربران از شبکه های اجتماعی VKontakte و Odnoklassniki و موتور جستجو Yandex را ممنوع کرده بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه