نرم افزار
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

به گفته‌ی یکی از منابع کمپانی Google در صفحه ی توئیتر، از تاریخ 1 مارس سال آینده ی میلادی Google پروژه‌ی Tango را متوقف خواهد کرد. کاربران با استفاده از این برنامه می توانستند، اپلیکیشن هایی را با ویژگی واقعیت افزوده را بر روی سیستم عامل اندروید خلق نمایند.
Tango و Arcore پلتفرم هایی برای ساخت اپلیکیشن های ساخت واقعیت افزوده هستند. تانگو توسط شرکت Google در سال 2014 معرفی شد، اما در سال 2016 به طور گسترده ای گسترش یافت. برای استفاده از این برنامه، کاربر نیاز به یک دوربین و یک حسگر برای ثبت اطلاعات دقیق تر درباره ی مکان و حرکت دستگاه را داشت.
در ماه آگوست سال جاری، این شرکت برنامه‌ی Arcore را ارائه کرد. این برنامه بر اساس تکنولوژی Тango بود. یکی از مشکلات پیش روی کاربران در استفاده از برنامه‌ی Тango، نیاز به دوربینی پیشترفته برای نمایش عمق تصاویر و جزئیات کامل آنها بود اما دوربین های موجود در گوشی های هوشمند، کیفیت مورد نیاز برای تکنولوژی این برنامه را ندارند. تفاوت برنامه‌ی Arcore با تانگو در این است که این برنامه نیاز به وجود دوربین های چندان پیشرفته ندارد و در حال حاضر گوشی های نظیر پیکسل ۲ گوگل و گلکسی اس ۸ از آن پشتیبانی می‌کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه