پوشیدنی
مهدی پرهیزی۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۱ آذر

احتمالا  دیگر Google آماده‌ی ارائه‌ی Android Wear با قابلیت پرداخت تنها با یک tap شده باشد. این موضوع را از نشانه‌های موجود در آخرین نسخه‌ی Google Play Services متوجه شده‌اند. وجود متن‌هایی چون «ساعت خود را بار دیگر در مجاورت ترمینال قرار دهید» گویای این مطلب است که Google مدتی است در مرحله‌ی آزمایش این قابلیت قرار داشته است. اگر ساعت سازگار با Android Wear به همراه NFC داشته باشید، سیستم‌عامل ساعت این امکان را به شما می‌دهد که با اتصال ساعت خود به ترمینال‌های دارای NFC، عمل پرداخت را انجام دهید.
ویژگی جدید دیگری که به نظر می‌رسد به زودی رونمایی خواهد شد، Instant Apps می‌باشد. در این روش، بدون نیاز به نصب اپلیکیشن، تنها یک‌بار استفاده از برنامه صورت می‌گیرد. طبق اخبار منتشر شده، سرویس Instant App بر روی Android مدتی است که به طور آزمایشی فعال شده است.
البته هم‌اکنون نیز می‌توان از طریق Android و تنها با یک tap اقدام به پرداخت تراکنشی کرد، اما برای این امر بایستی از ساعت هوشمند Samsung Gear S3 و Samsung Pay استفاده نمود. سرویس جدید ارائه‌شده بر روی تمام دستگاه‌های Andoird 4.4 و بالاتر قابل اجرا می‌باشد.

برچسب هاANDROID WEAR
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ورزشکاران شرکت کننده در المپیک قرار است به حلقه پرداخت سریع شرکت ویزا مجهز شوند