گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۴ تير

Google میل به تملک یک صندلی در هیأت مدیره‌ی Bluetooth SIG دارد. Bluetooth SIG یک سازمان غیر انتفاعی است که از سال 1998 توسعه‌ی استانداردهای بلوتوث را نظارت می‌کند. اعضای بنیانگذار آن شامل نمایندگانی از Nokia، Toshiba، IBM، Iintel و Ericsson هستند، هر چند 400 عضو تا پایان سال اول به آن پیوستند.
اکثر شرکت‌هایی که مایل به استفاده از محصولات بلوتوث هستند، عضو Bluetooth SIG می‌شوند و امروزه این گروه بیش از 30000 عضو دارد. به هر حال هیأت مدیره‌ی Bluetooth SIG که نظارت و خدمات را به عنوان هدایت‌کننده‌ی SIG فراهم می‌کنند، از یک نماینده از هر شرکت عضو موسوم به Promoter به انضمام اعضای هیأت مدیره‌ی وابسته که برای دوره‌های دو ساله فعالیت می‌کنند، تشکیل شده است. Apple عضو هیات مدیره‌ی وابسته‌ی این گروه از سال 2011 تا 2015 بود و پس از آن به عضویت Promoter ارتقاء یافت و در کنار Ericsson، Intel، Lenovo، Microsoft، Nokia و Toshiba قرار گرفت.
در حال حاضر Bluetooth SIG، آقای Martin Turon معمار ارشد نرم‌افزاری بی‌سیم در Google و IoT off-shoot Nest را به عنوان عضو هیأت مدیره‌ی وابسته، همراه با Ruud van Bokhorst از Philips Lighting منصوب کرده است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه