نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۲۷ آبان

Microsoft در نظر دارد کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان Connect را برگزار کند. طبق اخبار منتشر شده، .NET هسته‌ی اصلی این رویداد خواهد بود، بنابراین جای تعجبی نخواهد داشت که منتظر انتشار اخباری در حوزه‌ی این پلتفرم برنامه‌نویسی باشیم.
بنیاد .NET نیز به منظور ایجاد راه‌کارهایی برای توسعه‌ی آتی این پلتفرم برنامه‌نویسی ایجاد و آن‌طور که از اخبار منتشر شده بر می‌آید، Google نیز عضوی از این بنیاد شده است. در این بنیاد نام‌هایی چون Red Hat، Unity، Samsung JetBrains و البته Microsoft به چشم می‌خورد.
Google پیش‌تر به توسعه‌دهندگان این امکان را بر روی پلتفرم رایانش ابری خود داده بود که از اپلیکیشن‌های .NET استفاده کنند. چرا که این سرویس رایانش ابری، پشتیبانی از Windows Server و به طبع آن کتابخانه‌های .NET را برای بیش از ۲۰۰ سرویس رایانش‌ابری خود مهیا کرده بود.
Google همچنین مشارکت فعالی در توسعه‌ی .NET دارد. بنابراین اعلام خبر امروز جای تعجبی نداشته است. اما این مشارکت می‌تواند بسیار جالب باشد، چرا که سال‌های سال شرکت‌های Google و Microsoft رقیب جدی یکدیگر در ارائه راه‌کارهای رایانش‌ابری به حساب می‌آمدند و باید دید این همکاری به کجا خواهد انجامید.

برچسب هاgoogle.NET Foundation
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

گوگل پروژه اسمارت فون ماژولار Project Ara را تا سال 2016 به تعویق انداخت