موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۵ تير

از نظر مدیران Google، تبلت جدید پاسخگوی تمامی نیازهایی است که تاکنون به کاربران وعده داده‌ شده اما عرضه نشده است. Google بدون هیچ تردیدی می‌گوید، بهترین تبلت جهان را ساخته است. به گفته‌ی آن‌ها، تبلت‌های جدید سرعت قابل قبولی را به کاربران ارائه نمی‌دهند در نتیجه خواسته‌ی فرد را از یک تبلت قدرتمند، برآورده نمی‌کنند. توسعه‌دهندگان بر این باورند که مدل جدید نسخه‌ای مابین Linux و MacOS است.
تبلت در سیستم‌عامل OS Chrome اجرا خواهد شد که مزیت رقابتی زیادی را به همراه خواهد داشت. رابط کاربری ساده، اما درعین‌ حال مناسب از مهم‌ترین ویژگی‌های این محصول است و گفتنی است کارت گرافیک دستگاه Adreno 630 خواهد بود.
از دیگر مشخصات محصول، انتخاب پردازنده‌ی جدید Snapdragon 845، حاصل همکاری مشترک با Qualcomm است. تبلت جدید در حال حاضر، هیچ‌گونه امکان ارتباطی با شبکه‌ی تلفن همراه ندارد. این مدل در پاییز سال ۲۰۱۸ همراه با گوشی‌های هوشمند جدید گوگل ارائه خواهد شد. خبر خوش دیگر، ارائه‌ی لوازم جانبی برای این محصول، هم‌زمان با رونمایی است که کار با این دستگاه را برای کاربر راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول ۵۰۰ دلار است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه