سخت‌افزار
مهدی پرهیزی۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۶ مهر

دو منبع مستقل و قابل اعتماد تأیید کرده‌اند که Google قصد دارد لپ‌تاپ جدید خود را با نام Pixel، در ۴ ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ روانه‌ی بازار کند. این پروژه که به نام داخلی Bison و نام آشنای Pixel 3 شناخته می‌شود، اولین دستگاه جدید Google خواهد بود که ترکیب دو سیستم‌عامل Android و Chrome OS به نام Andromeda دارا می‌باشد. Bison مجموع سال‌ها کار تیم Pixel و تیم‌های Android و Chrome OS است.
طبق اطلاعات منتشر شده، به احتمال فراوان نام سیستم‌عامل این لپ‌تاپ Andromeda خواهد بود. این سیستم‌عامل تلاشی برای ادغام دو پلتفرم Android و Chrome OS این شرکت بوده و این محصول جدید دیگر با نام Chromebook عرضه نخواهد شد.
برنامه‌های Android تحت پروژه‌ی ARC بر روی Chrome OS پُرت خواهند شد و کلیت کار به این شکل خواهد بود که ویژگی‌های Chrome به Android وارد می‌شود، نه برعکس. دقیق‌تر بخواهیم بگوییم، Andromeda سیستم‌عامل Androidئی خواهد بود که داخلش Chrome هم طبیعتا وجود دارد.
‌Bison طوری طراحی شده است که به عنوان تبلت هم از آن استفاده شود. صفحه‌نمایش آن ۱۲.۳ اینچی، پردازنده‌ی آن یا Intel m3 و یا i5 به همراه ۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه و ۸ یا ۱۶ گیگابایت RAM خواهد بود. آن طور که پیداست،  Google برای این محصول قلم خاصی نیز طراحی نموده است. قیمت پیش‌بینی شده برای آن، ۷۹۹ دلار است.
برای مشخص شدن جزئیات، بایستی تا ۱۳ مهر و زمان معرفی رسمی محصولات Google منتظر ماند.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

تصویر لو رفته از گوشی‌های جدید Google