اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۳۰ ارديبهشت

کمپانی Google لیستی از بهترین برنامه های کاربردی سال جاری را برای دستگاه های Android ارائه کرد. این برنامه ها از میان برنامه های موجود در فروشگاه Google Play انتخاب شده اند. منتخب های اپلیکیشن های گوگل مفتخر به دریافت جایزه ی Google Play Awards 2017 شدند.
در میان برنامه های منتخب، یکی از اپلیکیشن های کاربردی و مفید، برنامه ی Memrise بود که علاوه بر دارا بودن فرمت بازی، می تواند به کاربر در یادگیری زبان کمک شایانی کند. برنامه ی Hooked به عنوان بهترین استارتاپ و بهترین بازی Mushroom 11 با قیمت تنها 5 دلار در میان منتخب های این لیست قرار دارند. جایزه ی بهترین نرم افزار برای گروه سنی کودکان، به برنامه ی رایگان Animal Jam تعلق گرفت. علاوه بر این برنامه های Virtual Virtual Reality و Woorld منتخب بخش واقعیت مجازی شدند.
بازی «Transformers: Forged to Fight» به عنوان بهترین بازی در بخش بازی ها و برنامه ی Hearthstone در بخش مالتی یوزر انتخاب شد. همچنین نرم افزار ShareTheMeal به دلیل امکان اشتراک تصاویر کودکان گرسنه و بی بضاعت و دریافت کمک و حمایت برای آنها در سراسر جهان جایزه بهترین اپلیکیشن را در بخش شبکه های اجتماعی دریافت کرد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه