تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۹ مهر

Google امروز اعلام کرد که سرویس ۱۰ ساله‌اش به نام Google Apps for Work، تغییر نام خواهد داشت. از این پس این شرکت آن را G Suite خطاب خواهد کرد. در کنار این تغییر نام، Google به‌روزرسانی‌هایی نیز برای برنامه‌های موجود در G Suite انجام داده است. در G Suite برنامه‌هایی چون Drive، Doc، Spreadsheets، Slides، Calendar و Hangouts وجود دارد.
اما چرا G Suite؟
Google ادعا می‌کند که نام جدید بهتر اهداف این برنامه‌ها را برای کمک به کاربران در محل کارشان معرفی خواهد کرد.
Ryan Tabone، مدیر بخش محصولات G Suite، نیز دلیل این تغییر نام را خواست شرکت برای معرفی پکیج نرم‌افزاری G Suite به کاربران تجاری به صورت مجموعه‌ای از ابزارها بود،‌ نه فقط یک محصول.
Google در ادامه به گسترش استفاده از هوش ماشین در این برنامه‌ها اشاره کرد. موردی که سال‌هاست این شرکت بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده است. هم‌اکنون این تکنولوژی در بسیاری از محصولات این شرکت اعم از ترجمه‌ی آنی و تشخیص عکس به‌کار گرفته شده است. همچنین سال گذشته نیز، در پاسخ هوشمند برنامه‌ی Inbox نیز از آن استفاده شده است. امروز Google اعلام داشته است که هوش ماشینی را به سرویس‌هایی بیشتری چون Drive وارد کرده است. این قابلیت جدید که Quick Access نام گذاری شده است، به طور میانگین ۵۰ درصد زمان رسیدن به فایل‌های مورد نظر کاربر را کاهش می‌دهد. به این صورت که نیاز به جست‌وجوی فایل مورد نظر را حذف و به جای آن Google با یادگیری ماشین خود پیش‌بینی می‌کند که کاربر دنبال چه فایلی است.

برچسب هاgoogleG Suite
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

ماشین های خودران گوگل سفر خود را در آستن تگزاس آغاز کردند