نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۷ آبان

روز گذشته Google از TensorFlow Lite رونمایی کرد. این ارائه‌ی جدید به توسعه‌دهندگان برنامه توانایی گسترش هوش مصنوعی را بر روی تلفن همراه می‌دهد. نسخه‌ی تلفن همراه این برنامه‌ی منبع‌باز هوش مصنوعی اولین‌بار در کنفرانس توسعه‌دهنده‌ی I/O اعلام شد. TensorFlow Lite برای هر دو توسعه‌دهندگان برنامه‌ی iOS و Android در دسترس است. از زمان آغاز به کار TensorFlow Lite در ماه می، چندین محصول رقابتی مانند Core ML از Apple، سرویس ابری Clarifai برای آموزش AI بر روی تلفن همراه و سخت‌افزاری همچون پردازنده‌ی هوش مصنوعی Kirin 970 در داخل تلفن هوشمند Huawei Mate 10 ظاهر شدند.
تیم TensorFlow امروز در پست وبلاگی نوشت: "همانطور که ممکن است بدانید TensorFlow در حال حاضر موبایل و گستره‌ی وسیعی از خدمات را از طریق TensorFlow Mobile API پشتیبانی می‌کند. همانطور که پیش می‌رویم، TensorFlow Lite به عنوان سیر تکاملی TensorFlow Mobile در نظر گرفته می‌شود، و همانطور که به رشد می‌رسد تبدیل به راه حل پیشنهادی برای مدل‌های گسترش یافته‌ی موبایل و دیوایس‌های داخلی می‌شود."
TensorFlow Lite از Android Neural Networks API استفاده می‌کند و برای اطمینان از اینکه امکان استفاده از آن در دستگاه‌های بیشتری ممکن باشد، زمانیکه شتاب‌دهنده‌ی سخت‌افزار در دسترس نباشد، به اجرا بر روی CPU باز می‌گردد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه