موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۹ بهمن

گوشی‌های نوکیا به زودی مستقیما از طریق اپراتورها در آمریکای شمالی فروخته می‌شوند، HMD همکاری با Verizon و Cricket Wireless در ایالات متحده و Rogers در کانادا را برای عرضه‌ی مستقیم موبایل‌های نوکیا در این مناطق اعلام کرد.
موج اول فروش‌ها شامل مدل‌های محدودی هستند، Verizon و Rogers مدل Nokia 2.1، و Cricket مدل Nokia 3.1 Plus را می‌فروشند. مدل Verizon با عنوان Nokia 2 V عرضه می‌شود.
در حقیقت، هیچکدام از این مدل‌ها پرچمدار نیستند. Nokia 2 V همان مدل ۲۰۱۸ است که Android 8.1 Go را اجرا می‌کند، دارای پردازنده‌ی Snapdragon 425، یک گیگابایت رم، و باتری ۴ هزار میلی‌آمپری است. قیمت این مدل‌ها هنوز اعلام نشده، اما از ۳۱ ژانویه به صورت آنلاین در فروشگاه‌های Verizon فروخته می‌شود.
Nokia 3.1 Plus کمی بهتر هستند. این مدل Android 9 Pie را با Snapdragon 439 و ۲ گیگابایت رم اجرا می‌کند، نمایشگر آن ۵.۹۹ اینچ و باتری آن ۳۵۰۰ میلی‌آمپری ساعت است. فروش آن با قیمت ۱۵۹.۹۹ دلار آغاز شده است. مدل Nokia 2.1، در اواخر سه ماهه‌ی اول ۲۰۱۹ عرضه می‌شود، و احتمالا از لحاظ خصوصیات مشابه مدل معمول عرضه شده در اپراتور Verizon خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه