نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۲۳ شهريور

HP در نظر دارد تا از نرم‌افزار مدیریت مشتری Microsoft برای سامانه‌ی فروش خود استفاده کند. بخش فروش و پشتیبانی این شرکت پیش‌تر از نرم‌افزارهای شرکت Salesforce و Oracle برای مدیریت فروش و پروسه‌ی پس ‌از فروش خود بهره می‌گرفته است و این خبر، نشانه‌ی پیروزی مایکروسافت در مقابل رقبای خود به حساب می‌آید.
قرارداد HP با Microsoft شش ساله خواهد بود و طبق برنامه‌ریزی‌ها بایستی برای ۶۵۰۰ فروشنده و ۲۰هزار کارمند پشتیبانی سرویس دهد.
به گفته‌ی رئیس امور اجرایی HP، این تصمیم مبتنی بر نیاز فزاینده‌ی تیم فروش این شرکت و نیاز به ساده‌سازی، نوگرایی و نیاز به سرعت صورت گرفته است. اگر بخواهیم دقیق‌تر باشیم، بخش نیروی فروش HP از سامانه‌ی مدیریت مشتری Salesforce و قسمت پشتیبانی مشتریان از سامانه‌ی شرکت Oracle بهره می‌برده است.
اما با این تصمیم، بین Microsoft و HP هم‌پوشانی در بخش شرکای فروش ایجاد خواهد شد. نکته‌ی مثبت این همکاری آن است که مایکروسافت و HP می‌توانند به دلیل استفاده از سامانه‌های مشترک، با یکدیگر تبادل داد‌ه‌ی فروش جهت انجام تحلیل‌های آماری انجام دهند. HP مدعی است که ۱۰۰هزار شریک در سرتاسر دنیا دارد که از سامانه‌ی مدیریت مشتری مایکروسافت  استفاده خواهند کرد و بنابراین داده‌های غنی جهت آنالیز و بررسی در دسترس دو شرکت قرار خواهد گرفت.
خرید ۲۶ میلیارد دلاری Linkedin توسط Microsoft،‌ به عنوان عاملی موثر برای حرکت مایکروسافت به سمت سامانه‌ی مدیریت مشتری مطرح می‌گردد.
تصمیم تجمیع‌سازی نرم‌افزارهای مدیریت کارکنان و مشتری که توسط HP صورت گرفته است، تنها یکی از اولین قدم‌های این شرکت برای بهبود شرایط خود است. طبق گفته‌ی مدیر اجرایی HP، این شرکت هم‌اکنون از ۹ سامانه‌ی مدیریت منابع سازمانی مجزا استفاده می‌کند.

برچسب هاHPMicrosoftCRMERP
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

آپدیت جدید ویندوز 10