سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۸ شهريور

لپ‌تاپ‌های جدید از آخرین پردازنده‌های AMD و Intel، باتری ارتفاء یافته و طراحی محکم و بادوام برخوردار است.
HP بار دیگر سری لپ‌تاپ‌های ProBook خود را با مرفعی ۵ مدل جدید، احیا کرد. اگرچه طراحی سری جدید ProBook این شرکت نسبت به سایر لپ‌تاپ‌ها جذابیت خاصی نداشته باشد، اما HP تلاش کرده است این لپ‌تاپ‌ها برای امورات اداری و تجاری مناسب باشند.
در متن معرفی این محصولات جدید، این شرکت بارها از نسل جوان یاد کرده است. چرا نسل جوان؟ به خاطر آنکه نسل جوان، بر خلاف گذشتگان، طراحی سبک‌، باریک‌ و جذاب را می‌پسندند.

یکی از المان‌های مهمی که خریداران لپ‌تاپ‌های Business مورد توجه قرار می‌دهند، مقاومت بدنه و کیفیت ساخت آن است. HP اعلام کرده است که این سری لپ‌تاپ‌ها مجوزهای لازم را پشت سر گذاشته‌اند و از نظر مقاومت آن را در برابر شوک‌های الکتریکی، ضربه و دمای زیاد تضمین می‌کند. جالب آنکه HP این تست‌ها را برای ۱۲۰هزار ساعت انجام داده است.
همان‌طور که گفته شد، در سری جدید ProBook از پردازنده‌های AMD و Intel استفاده شده است. در مدل ProBook 455 G4، نسل هفتم پردازنده‌ی A شرکت AMD استفاده شده است. در حالی که در دیگر مدل‌ها، از سری هفتم پردازنده‌های Intel بهره گرفته شده است. هر کدام از این مدل‌ها می‌توانند حداکثر تا ۱۶ گیگابایت RAM، حافظه‌ی ذخیره‌سازی SSD و گرافیک nVidia GeForce 930MX را دارا باشند. همچنین تمامی مدل‌ها دارای USB-C و سیستم‌عامل Windows 10 هستند.
کوچک‌ترین خانواده‌ی این سری، ProBook 430 G4 نام دارد که صفحه‌نمایش آن ۱۳.۳ اینچ است. در مدل 440 آن اندازه‌ی صفحه به ۱۴ اینج می‌رسد. طبق این روال نام‌گذاری، مدل ۴۵۰ هم 15.6 و مدل ۴۷۰ آن 17.3 اینچی خواهد بود. نکته‌ی حایز اهمیت آن است که صفحه‌ نمایش این لپ‌تاپ‌ دارای رزولوشن استاندارد 900*1600 خواهد بود که نسبت به سایر شرکت‌هایی که همچنان از رزولوشن  ۷۶۸ * ۱۳۶۶ استفاده می‌کنند، یک مزیت به حساب می‌آید. و در آخر آنکه، تمامی مدل‌ها می‌توانند به صفحه‌نمایش Full HD و لمسی ارتقاء یابند. شروع قیمت این مدل لپ‌تاپ‌ها، از ۴۹۹ دلار آغاز و تا ۷۴۹ دلار بالا می‌رود.
باید دید که آیا لپ‌تاپ‌های سری جدید ProBook، طبق پیشینیان‌شان گرمای زیاد و صدای فن بعضا آزار دهنده تولید می‌کنند یا خیر.

برچسب هاHPProBook
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

من یک دختر کوچک را بوییدم و این را دوست داشتم؟