تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۰:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۸ خرداد

HP آماده است تا سر و صدای زیادی در زمینه ی بازی های کامپیوتری راه بیاندازد.
حدود یک دهه از زمانی که HP دست به جادوی بزرگ خود زده است می گذرد، و آن تولید کنندگان نابغه و  خارق العاده ی کامپیوترهایی هستند که یکی از قدرتمندترین و عجیب ترین بازی های کامپیوتری در دنیا را تولید کرده اند. از زمانی که HP تغییرات و جابهجایی های بسیاری از جمله تقسیم شدن بین دو شرکت را پشت سر گذاشته است،  خط تولید بازی های کامپیوتری خود را در اختیار خط تولید قدرتمند و سختگیر Envy line قرار داده است.
خط تولید جدید HP Omen برای بازی های لپتاپ و دسکتاپ ویندوز 10 ، که این شرکت در روز پنجشنبه از آن رونمایی کرده است، هر چیزی به غیر از ساده به نظر می رسد.
برخلاف سیستم هایی که ممکن است ویژگی های در ارتباط با بازی را شامل شوند،
اما در حقیقت دستگاه هایی با اهداف چندگانه هستند، HP اعلام کرده است که خط تولید Omen منحصرا برای گیمرها طراحی شده است. این رویکرد بازاریابی و کسب و کار ممکن است ما را به یاد خط تولید بازی های کامپیوتری Dell’s Alienware بیاندازد.  ( که Dell در سال 2006 مالکیت آن را به دست آورد.)
به طور کلی خط تولید Omen شامل لپ تاپ، یک دسکتاپ و یک صفحه نمایش Quad HD 32 اینچی، در کنار یک پلتفرم وعده داده شده ی قدرتمندتر یعنی Omen X می باشد که امسال به بازار خواهد آمد.
تعهد و مسئولیت مجدد HP در زمینه ی بازی سازی به عنوان یک اخبار خوشایند برای گیمرها و ناظران صنعتی محسوب می شود.
پاتریک مورهد معاون رئیس و تحلیل گر اصلی Moore Insight & Strategy معتقد است: " به نظر می رسد که HP در نهایت در برابر پیشنهاد جدید بازی سازی Omen خود به شکلی عمیق و وسیع متعهد شده است".  او همچنین بیان می کند " آنها پیش از این به Dell’s Alienware اجازه دادند تا با استفاده از نقطه نظر tier-1 OEM در دسته بندی بازی های کامپیوتری به فعالیت خود ادامه دهد."
دسکتاپ Omen، که جایگزین Hp’s Envy Phoenix شده است، به ارائه ی گزینه هایی گرافیکی مانند Nvidia  و AMD می پردازد و از نظر قدرت پردازش هدست واقعیت مجازی HTC,s Vive VR تضمین شده است.
HP VP  و مدیر کل آن کوین فراست در یک مصاحبه ی مطبوعاتی در مورد خط تولید جدید خود اعلام کرد: " پلتفرم جدید OMEN به ارائه ی ویژگی هایی می پردازد که گیمرها به آن وابسته هستند مانند گرافیک بالا برای روان تر شدن بازی سیستم خنک کننده ی پیشرفته به منظور برآمدن از عهده ی آخرین بازی های AAA می باشد. HP Omen  برای گیمرها آن چه که آنها در ابتدای راه و در طول مسیر خود به آن نیاز دارند را به ارمغان می آورد."


از نظر قابلیت پرتابل بودن، HP به ارائه ی دوگزینه برای صفحه نمایش می پردازد: 15،3 اینچ و 17،3 اینچ. این لپ تاپها به همراه لوگوی قرمز جدید Omen و کلید نور پشت زمینه " اژدهای قرمز" به نمایش گذاشته میشوند. در درون لپ تاپ، شما می توانید یک کارت گرافیک Nvidia GTX ( تا 965M) و سی پی یو Core نسل ششم اینتل( تا Core i7) پیدا کنید.
همچنین گزینه هایی در زمینه ی حافظه و ذخیره سازی وجود دارند از جمله حافظه ی 16GB و تا 4TB قابلیت ذخیره سازی.
در بخش دسکتاپ، شما می توانید حافظه را تا 32GB و گرافیک را تا نسخه ی ایجاد شده ی Nvidia GTX 1080 و یا AMD Radeon R9 390X بالا ببرید.
لپ تاپ های Omen که قیمت آنها از 899،99 دلار برای مدل 15.3 اینچ و 979،99 دلار برای مدل 17،3 اینچ آغاز میشوند در تاریخ 10 جولای به بازار می آیند.
هنوز قیمتی برای صفحه نمایش دسکتاپ 32 اینچ Omen ارائه نشده است، که در ماه آگوست وارد بازار میشوند.


آیا HP باز هم می تواند قلب و ذهن گیمرهای ویندوز را به دست بیاورد؟ مورهد معتقد است که آنها در بازار با موفقیت چندانی روبرو نخواهند شد. این سیستم های جدید باید به درستی به بازار  و به مخاطبین مورد نظر عرضه شوند. همچنین او عنوان کرد: "و  این به معنای رویکردهای غیرمتعارفی  است که HP در حال حاضر از آنها استفاده                                نمی کند، بنابراین من مشتاق هستم تا از برنامه های آنها مطلع شوم."

برچسب هاHPOmen HP
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

HP سری جدید لپ‌تاپ‌های ProBook 400 را معرفی کرد