موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۴ آبان

گوشی هوشمند HTC U11+ که چندی پیش به بازار عرضه شد و از جانب کارشناسان به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند تولید شده توسط کمپانی HTC در بازار تکنولوژی، لقب گرفت. با این حال بر اساس گزارشی که به تازگی منتشر شده است، کمپانی HTC نباید از این محصول رونمایی می کرده زیرا این محصول نمونه ی اولیه‌ی گوشی هوشمند Google Pixel 2 XL بوده است.
بر اساس گزارش منابع معتبر، Google با همکاری HTC، نمونه ای را تحت کد Muskie و در همکاری با LG، نمونه ای را با کد Taimen طراحی کرده است. پس از 6 ماه کار، Google تصمیم گرفت تا کار بر روی پروژه‌‌ی Muskie را متوقف کند در نتیجه HTC تصمیم گرفت تا با کار و توسعه ی طراحی و ویژگی های سخت افزاری محصول را با نام HTC U11+ به بازار عرضه کند.
این اطلاعات زمانی به حقیقت پیوست که کارشناسان در هنگام تحلیل کد نویسی سیستم عامل Android این محصول با نام Muskie مواجه شدند که توسط کمپانی HTC ارائه شده بود.
گفتنی است این محصول دقیقا با مولفه هایی همانند ظرفیت باتری و تراکم پیکسل در صفحه، همانند Google Pixel 2 XL است، بر اساس این اطلاعات و نتیجه گیری کارشناسان، HTC U11 + باید تحت نام Pixel منتشر شود، زیرا این نمونه ی اولیه Google Pixel 2 XL است. لازم به ذکر است دلایل قطع همکاری مشترک Google با کمپانی HTC، هنوز مشخص نیست.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه