موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۲۱ مرداد

به‌روزرسانی سیستم‌عامل جدید برای گوشی‌های هوشمند HTC، تنها مربوط به بخشی از گوشی‌های هوشمند این کمپانی خواهد شد. ارائه‌ی نسخه‌ی جدید Android P باعث شده است تا تولیدکنندگان لیستی از گوشی‌های هوشمند را برای دریافت جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل اندروید معرفی نمایند. در پی این تحولات، شرکت تایوانی HTC، لیستی از محصولات قابل ارتقاء را در صفحه‌ی خود در توییتر قرار داده است.
در این خبر آمده است، توسعه‌دهنده قصد دارد تا ۴ محصول U11 ،U11+ ،U11 life و U12+ را به سیستم‌عامل Android P ارتقا دهد. زمان عرضه‌ی نسخه‌های به‌روزشده‌ی HTC مشخص نیست، بنابراین کسانی که مایل به خرید یک گوشی به‌روررسانی شده هستند باید اعلامیه‌های کمپانی را پیگیری کنند.
مهندسین و بازاریابان شرکت‌های توسعه‌دهنده تمام توان خود را برای معرفی و فروش موفق محصولاتشان به کار گرفته‌اند. بازاریابان شرکت Huawei با ارائه‌ی ویدئویی جدید، تصمیم به انجام حرکتی شبیه به کمپانی کره‌ای Samsung گرفته‌اند. در این ویدئو جزئیات و تفاوت‌های محصول Huawei P20 Pro را از نسخه‌ی P10 Plus شرح می‌دهد، در مورد ویدئو سامسونگ نیز باید به این نکته اشاره‌کرد که گوشی هوشمند Galaxy Note 9 Samsung تفاوت چندانی نسبت به نمونه‌ی قبلی Note 9 ندارد. بدین ترتیب بازاریابان تلاش می‌کنند تا قبل از خرید نهایی، به‌ صورت کاملاً نامحسوس کاربران را به‌ نقد و بررسی دستگاه‌های تلفن همراه وادار کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه