موبایل و تبلت
الناز فرجی۲:۳۴ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱ ارديبهشت

HTC این هفته آخرین گوشی هوشمند خود،10 HTC را معرفی کرد .
دوربین این گوشی مجهز به سنسور های بزرگتر و 12 میلیون الترا پیکسل است . هم دوربین جلو و هم پشت لنز های ثابت ، با روزنه ی بزرگتر و F/1.8 دارند . دوربین پشتی اتوفوکوس لیزری سریع تری هم دارد . دوربین الترا سلفی جلویی  لنزی با زاویه ی وسیع و فلش صفحه دارد . هر دو دوربین عکس های دقیق و با شفافیت بالا میگیرند . حتی در نور های کم .  راموی لاماس ، مدیر تحقیق در IDC میگوید: " آیا این یک دوربین خوب است ؟بله! یک استایل جذاب دارد ؟ البته ! "
نیل متسون ، مدیر اجرایی تحقیق تحلیل های استراتژی بیان کرد که HTC  یکی از 10 دوربین گوشی برتر بازار را دارد ، اما مصرف کنندگان بازار انبوه به خاطر این گوشی ها با دوربین های قوی با عجله به سمت فروشگاه ها نمیروند ، اما در حال حاضر فرق میگذارند . "  او به technewsworld گفت :" ما این انتظار را داریم که HTC را با قیمت خوبی در آمریکا و همه جای دنیا بفروشیم ، اما این یک رقیب از بین برنده ی آی فون یا ناجی HTC نیست . "

ویژگی های برتر

ویل پتری اکناهو ، تحلیل گر دوم تحلیل های استراتژیک میگوید : HTC10 یکی از 10 گوشی برتر HTC است که تا به حال تولید شده و چند ویژگی برتر دارد . "
در میان آنها دوربین یک ویژگی بسیار جنجالی است ، مواد استفاده شده برای بدنه Hk و UI  آن را از رقبایش متمایز میکند و آن را بهتر از قبل میکند . او به TEchnewsworld گفت :" آلومینیوم صیقلی قطعا بهتر از آلومینیوم نقاشی شده است . " این دوربین با نصب التراپیکسل شبیه سامسونگ گلکسی s7 است . " هر دو گوشی 12MP با روزنه های مشابه و تعداد پیکسل هایشان مانند هم هستند " لنز های وسیع دوربین جلوی HTC10 برای سلفی ها بهتر است . اوکناهو متوجه شد که " boomsound مدت زمان زیادی است که در کار است . حال نصب های دو بلندگو بازگشته اند ، با بلندگوی دوم و سیستم استریو "

قانون K.I.S.S در کار
جدا از دوربین ، اپلیکیشن نقاشی ساده شده ی HTC10 توجه دنیل گلیسون ، تحلیل گر دوم IHS را جلب کرد. او به Technewsworld  گفت: " کم کردن ضعف های برنامه یک نقطه ی مثبت بزرگ است ، و باید این کار با دستگاه را برای کاربران جدید آسان میکند . " لاماس از IDC به TechNewsWorld گفت: " مردم برنامه های پر حجم کمتری میخواهند ، همینطور گیجی کمتر و وضوح بیشتر . HTC رویکرد با کیفیت تری را نشان میدهد که بهتر و آسان تر است "

کمبود فاکتور متمایز کننده !
متسون میگوید: "   HTC یک گوشی مستطیلی اندروید است که زیاد ممکن نیست بتواند بخت خوش کمپانی را برگرداند . طراحی سخت افزاری آن خیلی مشابه گوشی های دیگر بازار است ، در حالی که ویژگی های پردازش گر و برنامه هایش کمی از رقبایش متفاوت ترند . مثلا گلکسی s7 . "

HTC هم دو نسخه ی cpu qualcomm snapdragon را خواهد داشت
اکنوها میگوید: " این استراتژی همانی است که توسط LG و دیگران به کار برده شد . تراشه ها را برای بازارهای مهم نگه میدارد . " ارائه ی این دو نسخه به HTC این امکان را میدهد که از دارایی بازار دوباره استفاده کنند و به خط تولید کمک کنند "
این باعث میشود که بتواند در مقابل تولید کنندگان چینی جعبه سفید رقابت کنند . با این حال HTC 10 فاقد آن فاکتور فوق العاده است که باعث میشود مشتری آن را بخرد . این مورد و سابقه ی بدی که با مدل سال قبل دارد، مدلی که زیاد از حد گرم میشد  و این مشکلات نیاز به تلاش زیاد برای به دست آوردن دوباره ی موفقیت دارد .
گلیسون میگوید " HTC هم  از جانب اپل وهم سامسونگ  که با کیفیت هستند و هم هواوی و لنوو که متوسط و ضعیف هستند تحت فشار است . بدون فاکتور متمایز کننده ، برای HTC10 خیلی سخت خواهد بود تا بتواند سهم بازار را که در سالهای اخیر از دست داده بود  بازگردارند . " IHS پیش گویی کرده است که HTC اواسط امسال میرسد و ویژگی طولانی مدت شرکت در بازار گوشی نیست  و این خیلی بستگی به موفقیت در محصول واقعیت مجازی اش دارد ، یعنی HTC Vive . "

برچسب هاButsHTC 10
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

فروشگاه اپلیکیشن های واقعیت مجازی HTC در راه است