اپلیکیشن
نيلوفر كل واخي۶:۳۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۵ خرداد

طراح داخلی و یکی از منابع اصلی طراحی یعنی Houzz به عنوان بهترین اپلیکیشن آندروید سال برگزیده شد. با توجه به اخبار گوگل، در بعدازظهر امروز نتایج اولین دوره ی جوایز گوگل پلی در همایش دولوپرهای گوگل O/I اعلام شد.  در حالی که در سالهای گذشته، این شرکت توانسته بود به ارائه ی تعداد بیشماری از اپلیکیشن ها برای فهرست "بهترین ها" بپردازد . دوره ی جدید اهدای جوایز گوگل پلی این بار، به پیروی از مدل اپل، برای انتخاب برندگان از میان دسته بندی های مختلف پرداخت.

اما در حالی که اپل به انتحاب بهترین اپلیکیشن برای موبایل، تبلت و ساعت های هوشمند خود و انتخاب "نوآورانه ترین" اپلیکیشن ها می پردازد، گوگل مسیر نسبتا متفاوتی را در پیش گرفته است . گوگل به انتخاب 5 کاندید از میان 10 دسته بندی مختلف پرداخته است و در میان برنامه هایی که برای تبلت و موبایل ساخته شده اند تفاوتی قائل نشده است .

گوگل همچنین اپلیکیشن هایی را به عنوان نامزد دریافت جایزه برگزید که به بازتاب گروهی از دولوپرها می پرداخت که از خدمات گوگل بیشترین استفاده را کرده بودند مانند " بهترین استفاده از خدمات بازی گوگل پلی"، همچنین در کنار آن افرادی انتخاب شدند که در اجرای جدیدترین زبان طراحی گوگل و طراحی داده های اولیه به بهترین شکل عمل کرده بودند.

همچنین گوگل، خود را تنها به یکی از دسته بندی هایی که بر روی نوآوری متمرکز شده اند، محدود نکرد؛ بلکه زوایای متفاوتی را در نظر گرفت. این زوایای مختلف نه تنها شامل "نوآورانه ترین" اپلیکیشن بود بلکه "استارتاپهای برجسته و نوپا" را نیز در بر می گرفت.
این حرکت احتمالا نشان دهنده ی این مسئله بود که تمام اپلیکیشن های جدید و نوآورانه منحصرا متعلق به iOS نیستند و یا در ابتدا توسط iOS راه اندازی نشده اند.

این شرکت به پخش مراسم از گوگل I/O پرداخت، که در مقایسه با سال پیش تغییر یافته بود. در این مراسم، این شرکت به صحبت در مورد انقلاب گوگل پلی پرداخت و به این نکته اشاره کرد که روزانه بیش از یک میلیارد کاربر از فضای آنلاین گوگل استفاده می کنند. اپلیکیشن ها مطمئنا به عنوان یکی از عوامل موفقیت فروشگاه آنلاین گوگل محسوب می شوند. در هفته ی گذشته، گوگل اعلام کرد که تعداد اپلیکیشن هایی که از گوگل پلی دانلود و نصب  می شوند، در طول سال گذشته به 65 میلیارد رسیده است.

اپلیکیشن های برنده به وسیله ی گروهی از متخصصان در گوگل انتخاب شدند و بر اساس  عوامل مختلفی مورد ارزیابی و رتبه بندی قرار گرفتند، از جمله کیفیت اپلیکیشن و نوآوری. برای این بررسی، اپلیکیشن ها یا باید به مرحله ی اجرا رسیده باشند و یا در طول 12 ماه گذشته به روز رسانی عمده ای انجام داده باشند.

Houzz توانست عنوان " بهترین اپلیکیشن" را کسب کند و اپلیکیشن هایی مانند BuzzFeed News, Colorfy, Tuneln Radio  و Yummly را شکست دهد.

ضمنا، اپلیکیشن بسیار محبوب Clash Royale عنوان " بهترین جایزه" را کسب کرد و بالاتر از اپلیکیشن هایی مانند Alphabear, Clash of Kings, MARVEL Future Fight و Star Wars Galaxy of Heroes قرار گرفت.

در دنیای استارتاپ، اپلیکیشن Hopper Airfare Predictionکه برای جستجوی بلیط های هواپیما با بهترین قیمت از آن استفاده می شود ، برنده ی عنوان " برترین استارتاپ برجسته" شد و اپلیکیشن Robinhood نیز رنده ی "بهترین استفاده از طراحی داده ها" شد.
لیست کامل برندگان امسال به شرح زیر است:
بهترین اپلیکیشن: Houzz
بهترین سازنده ی ابتدایی: World Around Me
بهترین اپلیکیشن خانوادگی: Thinkrolls 2
بهترین اپلیکیشن جهانی: Pokemon Shuffle Mobile
بهترین بازی: Clash Royale
نوآورانه ترین اپلیکیشن:NYT VR
بهترین استفاده از طراحی:Robinhood
برجسته ترین Indie : Alphabear
بهترین استفاده از خدمات بازی های گوگل پلی: Table Tennis Touch
بهترین و برجسته ترین استارتاپ: Hopper

برچسب هاAppHouseAndroid
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپلیکیشن هنگ‌اوت را با ویژگی‌های جدید، به‌روزرسانی کنید