موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۱۹ تير

آن را به عنوان انتقام از طرح دعوی دادگاه T-Mobile در سال 2014 در نظر بگیرید.
مدتی طول کشید، اما Huawei در نهایت پاسخ طرح دعوی دادگاه T-Mobile در سال 2014 را داد. این شرکت بزرگ چینی از شرکت آمریکایی T-Mobile برای نقض 14 حق انحصاری در زمینه ی تکنولوژی وایرلس 4G شکایت کرده است.
از قرار معلوم، این اپراتور به رد پیشنهاد سال 2014 به منظور مجوز ثبت حق انحصاری و توقف مذاکرات پرداخت تا زمانی که Huawei در همین سال تصمیم به شکایت کردن گرفت اما Huawei به دنبال دریافت خسارت نیست، در عوض، تنها می خواهد کار را به دادگاه بکشاند تا به آشکار کردن این مسئله بپردازد که آن ها متعهدند تا به صدور مجوز برای حق انحصاری با یک نرخ معقول و منصفانه بپردازند. از نظر تئوری، T-Mobile انتخاب های زیادی ندارد جز اینکه پس از این جریان این پیشنهاد را بپذیرد.
ما از T-Mobile در مورد برنامه ی آن ها برای طرح دعوی در دادگاه سوال کردیم و اگر چیزی برای گفتن داشتند آن را با شما در میان خواهیم گذاشت. هر اتفاقی که بیافتد، جای تعجب نیست که این مورد در نهایت به توافق منجر شود. دادگاه T-Mobile که Huawei را به دلیل دزدیدن تکنولوژی ربات های آزمایشی متهم می دانست، همچنان ادامه دارد. در حالی که Huawei در آن زمان گفته بود که حاضر به همکاری می باشد، زیرا احتمالا این شرکت حاضر نیست که ریسک امکان جریمه های جدی را بپذیرد. این دادخواهی برای ثبت این حق انحصاری می تواند به ایجاد شرایطی منجر شود که باعث عقب نشینی T-Mobile گردد.

برچسب هاHuaweiT-Mobile
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

شرکت Pepsi هم گوشی هوشمند اندرویدی خود را عرضه می کند