موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳۰ مهر

کمپانی Huawei گزارش داد در حال تلاش است تا سال 2018 گوشی هوشمند تاشو خود را به بازارعرضه کند. از ویژگی های بارز این محصول، دارا بودن دو صفحه نمایش در آن است. گفتنی است این اخبار توسط ریچارد یو، مدیر کل Huawei منتشر شده است.
وی در این باره گفت نمونه‌ی اولیه ی این گوشی هوشمند در حال حاضر آماده است اما هنوز هم نیاز به توسعه و تکمیل در طراحی مکانیکی دارد. کمپانی Samsung نیز در حال کار بر روی توسعه‌ی گوشی هوشمند قابل انعطاف خود می‌باشد. گفته می‌شود، محصول Galaxy X مجهز به صفحه نمایش قابل انعطاف خواهد بود. از طرف دیگر کمپانی ZTE نیز در مورد کار بر روی محصول منحصر به فرد Axon M صحبت کرده است. گویا جریان تولید گوشی های هوشمند قابل انعطاف عصر جدیدی را در بازار محصولات هوشمند رقم خواهد زد و اکثر تولید کنندگان به ارائه‌ی چنین محصولاتی تمایل دارند.
به گفته‌ی برخی منابع، تنها نقص قابل توجه این محصول این است که هنگامی که دو صفحه نمایش 6.75 اینچی به هم متصل می شوند، شکاف قابل توجهی بین آنها ایجاد می شود که مانع از دیدن تصویر یکپارچه می شود. نمایندگان سامسونگ اعلام کرده اند محصول جدید این کمپانی بدون هیچ نقصی در حال آزمایش است اما Huawei اعلام کرده که در حال کار بر روی ارتقای محصول خود است، همانطور که ریچارد یو اعلام کرده، در گوشی هوشمند جدید هنوز بین دو صفحه نمایش فاصله ی اندکی وجود دارد که به زودی برطرف خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه