موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۵ مرداد

که به مجموعه ی ارزان قیمت و سرزنده ی Honor 5 پیوسته است.
Honor ممکن است به عنوان برند فرعی Huawei محسوب شود، اما قطعا امروز توانسته است به نقطه ی عطف خود دست پیدا کند. آن ها به معرفی Honor Note 8 پرداخته اند، یک غول بالاتر از سطح متوسط که می تواند در سطح Xiaomi’s Mi Max قرار بگیرد. نقطه ی عطف آن بدون شک صفحه نمایش 6.6 اینچی، 2560 x 1440 آن می باشد که هم بزرگتر و واضح تر از رقیب Xiaomi خود می باشد و هم به وضوح برای افرادی ساخته شده است که تلفن های هوشمند آن ها ممکن است به عنوان تنها وسیله ی محاسباتی آن ها محسوب شود. شما یک تنظیمات دوربین عجیب و غریب مانند Huawei P9 را در اختیار نخواهید داشت (تنها یک دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت تثبیت سازی در پشت گوشی وجود دارد).


اما از یک پردازشگر هشت هسته ای P9’s Kirin 955 و همچنین یک حافظه ی 4GB ، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی گوشی، قابلیت خواندن اثرانگشت، یک باتری عظیم 4500 mAh و حافظه ی داخلی 32GB , 64GB و یا حافظه ی قابل توسعه تا 128GB برخوردار خواهید بود.
این محصول به Honor 5 پیوسته است، یک دستگاه ساده که در زیر مجموعه ی Honor 5X قرار می گیرد. این به شدت به عنوان یک دستگاه پایین تر از سطح متوسط بین صفحه نمایش 5 اینچی 720p ، پردازشگر چهار هسته ای MediaTek ، حافظه ی 2GB ، 16GB حافظه ی قابل توسعه ، دوربین پشت 8 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی دوربین می باشد. بزرگترین جلوه ی آن ، پشتیبانی از دو سیم کارت برای افرادی است که نیاز به بیشتر از یک خط دارند. اما همچنان به عنوان یک جایگزین بادوام، در صورتی که 5X بیش از اندازه بزرگ یا بیش از اندازه گران قیمت باشد محسوب می شود.
Honor 5 در چین و در دوم ماه آگوست موجود خواهد بود، که از قیمت مقرون به صرفه ی 599 RMB (90 دلار) برخوردار می باشد. شما باید تا 9 آگوست صبر کنید تا بتوانید Honor Note 8 را دریافت کنید. اگرچه، دامنه ی قیمت چینی آن از 2299 RMB برای 32GB (346 دلار) تا 2799 RMB برای 128GB ( 420 دلار) خواهد بود. این بسیار از Mi Max 230 دلاری گران قیمت تر می باشد، اما می تواند در صورتی که شما به دنبال یک گوشی بزرگ اما با قابلیت های مختلف هستید، این محصول معامله ی خوبی برای شما محسوب می شود. سوال اینجاست که آیا هیچ یک از این محصولات به آمریکا خواهند رسید یا خیر . 5X به آمریکا رسید، اما از طرفی به دلیل اندازه ی صفحه نمایش خود، ویژگی ها و قیمت توانست سروصدای بسیاری ایجاد کند، Note 8 و 5 بیشتر به عنوان محصولات             ویژه ای هستند که ممکن است زمان دشوارتری را در آمریکا سپری کنند.
Honor اعلام کرده است که آن ها سری 8 را به آمریکا وارد خواهند کرد که بدین معناست که شما Note 8 را در آینده ی نزدیک خواهید دید.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Huawei می‌توانست تولیدکننده‌ی گوشی Google Pixel باشد