ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۹ چهارشنبه ۶ فروردين

اتحادیه بین‌المللی مخابرات (ITU) در حال راه‌اندازی یک برنامه بعنوان "پلت فرم شبکه جهانی" برای کمک به حفاظت از شبکه‌های ارتباطی در طول بحران COVID۱۹ است.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در بیانیه‌ای که امروز صبح منتشر شد، Hulin Zhao، دبیر فعلی این سازمان، می‌گوید که این ابتکار برای کمک به دولت‌ها و بخش خصوصی برای تضمین اینکه شبکه‌های ارتباطی "ایمن‌تر و قوی‌تر" بمانند، طراحی شده‌است و "برای اطمینان از این که خدمات ارتباطی" در دسترس همگان "قرار دارد،تا مردم در این دوران"بیشتر متصل" بمانند.
Hulin Zhao افزود: " من به تیم خود دستور داده‌ام بدون هیچ گونه تاخیری خط‌ مشی تنظیمی و سیاست سازی موجود را برای کمک به کشورها و صنعت برای مقابله با افزایش استرس در شبکه‌های جهانی به کار بگیرند."
امید این است که انتشار اطلاعات و تقسیم تخصص به کشورهایی که هنوز زمان کافی برای آماده‌سازی کامل در مقابل ویروس کرونا را دارند، فرصت یادگیری و جذب درس‌هایی از راه‌حل‌های مخابراتی که در نقاط دیگر دنیا مستقر شده‌اند، می‌دهد.
بنابر اعلام اتحادیه جهانی مخابرات، این موارد، می‌تواند از طیف اضطراری، انتقال مجدد، تا دستورالعمل‌هایی برای مصرف کنندگان در مورد استفاده مسئولانه از خدمات به منظور کاهش ترافیک شبکه باشد.
دبیر کل سازمان ملل متحد همه اعضای اتحادیه بین‌المللی ارتباطات راه دور در هر دو بخش دولتی و خصوصی به این پویش فراخواند و گفت: " تاکنون شبکه‌های ارتباطی برای سلامت و امنیت ما بسیار حیاتی بوده‌اند و اقتصاد و جامعه را حفظ می‌کنند، مانند دوران بحران دنیای کرونا زده، که ما امروزه در آن زندگی می‌کنیم. هدف ما، به عنوان یک اجتماع انسانی، دادن ابزار های لازم به کارکنان شبکه های بهداشت و درمان در همه‌ی جاهای مورد نیاز برای انجام وظایف خود و اجازه دادن به همه کسانی است که می‌توانند از خانه کار کنند، تا به صورت آنلاین تجارت کنند و اطمینان حاصل کنند که صدها میلیون کودک و جوان در هر کجا که هستند، در ارتباط و متصل باقی خواهند ماند."

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه