اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۱ آبان

در پی این به‌روزرسانی، ۳ ویژگی جدید به Instagram Stories افزوده شده است. این ویژگی‌ها بزرگ‌ترین به‌روزرسانی این شرکت پس از رونمایی از قابلیت مذکور به حساب می‌آید. اولین و مهمترین ویژگی قابلیت اضافه کردن لینک‌های URL به Storie‌s می‌باشد که در حال حاضر برای کاربران تأیید شده‌ی این برنامه در دسترس است. این افراد می‌توانند از این پس در پایین هر Stories به صفحات دیگر لینک بدهند که مطمئنا مزایا و کاربردهای فراوانی خواهد داشت. اما در واقع به جای نمایش URL، دکمه‌ی See More یا دیدن بیشتر، به بخش Stories افزوده شده است.بدین معنا که احتمالا شما از یک Stories خوشتان آمده و دوست دارید به تماشای Storyهای در ارتباط با آن بنشینید. Instagram هنوز اعلام نکرده که استفاده از این قابلیت را چه موقع برای کاربران عادی نیز ممکن خواهد کرد.
دومین ویژگی، قابلیت Mention است. کاربران Instagram قادر به Mention کردن دوستانشان در Stories هستند. بدین معنی که  اگر می‌خواهید دوستی را در Storyهایتان شریک کنید، کافی است هنگام وارد کردن متن کاراکتر @ و سپس نام کاربری افراد مورد نظرتان را وارد کنید تا در Stories شما Mention شوند. می‌توانید تا ۱۰ نفر را در Stories خود تگ کنید. در صورتی که کسی در Storie‌sاش شما را Mention کند، ناتیفیکیشن آن را دریافت می‌کنید. اگر آن کاربر جزء دنبال‌کننده‌های شما نیست، در صورت Mention شدن یک پیام درخواست دوستی برایتان ارسال می‌گردد. بر خلاف ویژگی لینک، ویژگی مذکور در دسترس همه کاربران می باشد.
Boomerang آخرین قابلیت افزوه شده به Stories می‌باشد. به وسیله‌ی این اپلیکیشن‌ شما می‌توانید با کلیک بر روی شاتر Instagram، تصاویری را به‌ صورت مستمر ثبت ‌کنید که با استفاده از آن یک ویدئو کوتاه همچون یک فایل GIF نمایش داده می‌شود.

برچسب هاInstagram Stories
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Instagram ویژگی Stories را به قسمت Search و Explore خود اضافه کرد