گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۱۳ اسفند

مدیران شبکه ی اجتماعی Instagram حدود یک سال است که به شدت پیگیرحذف گروه هایی در این شبکه موسوم به گروه مرگ هستند. اکثر کشور های دنیا طی اعلامیه های رسمی از اینستاگرام خواسته اند تا در اسرع وقت راه حل مناسبی را برای جلوگیری گسترش این شبکه ها به عمل آورد. گروه مرگ کانال هایی را شامل می شود که جوانان و نوجوانان تصاویری از خودکشی خود را با دیگر کاربران به اشتراک می گذارند و هم سن های خود را برای شرکت در این چالش دعوت می کنند.
در همین راستا مدیران اینستاگرام طی گزارش اعلام کردند موفق شده اند تا ژانویه 2017 تعداد 321 لینک از گروه های تشکیل شده با موضوعیت گروه های مرگ را بلاک کنند. البته به گفته ی کارشناسان شیوع این گروه ها در دیگر رسانه های اجتماعی در حال افزایش است و متاسفانه نوجوانان را به یک بازی مرگبار دعوت می کند.
در این شبکه ها پیام هایی به اشتراک گذاشته می شود و با هشتگ هایی جوانان را به لینک هایی خاص راهنمایی می کند. جالب است بدانید این راهنمایی ها کاملا جنبه ی روانی فرد را کنترل می کند و به راحتی و با برنامه ریزی کاملا هوشمندانه افراد دچار تزلزل شخصیت و یا نوجوانانی که در سن بلوغ که به راحتی تحت تاثیر تنش ها قرار می گیرند را به سمت خودکشی هدایت می کنند.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه