اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۰ مرداد

بر اساس اخبار منتشر شده در پرتال رسمی توسعه‌دهندگان Instagram، این سرویس در حال آزمایش یکی دیگر از قابلیت های جدید و کاربردی این اپلیکیشن است. ویژگی جدید به کاربران این امکان را می‌دهد با دیگر دوستان خود به صورت ویدیویی مکالمه کنند.
این توسعه دهنده در حال حاضر اشاره کرده این سرویس هنوز در مرحله ی آزمایشی است و پس از کسب نتایج موفقیت آمیز به صورت کامل راه اندازی خواهد شد. پیش از این کاربران تنها می توانستند ویدئوی خود را به صورت زنده پخش نمایند و دیگر بینندگان در حین مشاهده، کامنت بگذارند اما با این ویژگی آن ها می توانند دوستان خود را در این ویدئو مهمان کنند.
برای استفاده از این ویژگی می توانید با کلیک بر روی گزینه ی live در گوشه ی بالا سمت راست تصویر، بر روی ایموجی دو صورتک خندان کلیک و سپس یکی از دوستان خود را انتخاب نمایید. همچنین می توانید صفحه ی تصویر خود را به دو قسمت تغییر دهید. البته دیگر قابلیت ها در چت زنده دست نخورده باقی مانده و دیگر دوستان و کاربران می توانند کامنت های خود را ثبت نمایند و آن ها را به استوری خود اضافه کنند. البته در حال حاضر پس از اضافه شدن نفر دوم دیگر کاربران امکان ارسال ویدئو زنده را نخواهند داشت اما جای نگرانی نیست، زیرا با روشی که اینستاگرم در پیش گرفته، باید به افزایش یوزرهای پخش زنده امیدوار بود. گفته‌ می‌شود در چند ماه آینده شاهد دسترسی همه ی کاربران به این ویژگی خواهیم بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه