کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ چهارشنبه ۱۴ فروردين

اینتل اعلام کرد در ۱۴ استارتاپ سرمایه‌گذاری ۱۱۷ میلیون دلاری دارد که در کار ساخت رابط‌های هوش مصنوعی سریع‌تر، کمک به تولیدکنندگان با استفاده از سیستم‌های هوش مصنوعی، ساخت نیمه هادی‌ها، و ایجاد تکنولوژی‌های برهم زننده‌ی فراتر از هوش مصنوعی در مراقبت‌های بهداشتی و ارتباطات هستند.
این شرکت‌ها از کشورهای چین، کانادا، بریتانیا و ایالات متحده هستند و به عنوان بخشی از اعلامیه‌ی Landing AI، شرکتی که توسط موسس Google Brain تاسیس شد که به تولیدکنندگان برای استفاده از هوش مصنوعی در فعالیت‌های کسب‌وکارشان کمک می‌کند، و Untether AI که در کار ساخت تراشه است، پشتیبانی می‌شوند.
سخنگوی اینتل هیچ اطلاعاتی در مورد میزان پول اختصاص داده شده به هر استارتاپ ارائه نکرد. Intel Capital سالانه بین ۳۰۰ تا ۵۰۰ میلیون دلار در استارتاپ‌های فعال بر روی راه‌حل‌های منحصر به فرد، آینده‌نگر، یا برهم زننده‌ی سرمایه‌گذاری می‌کند.
از جمله استارتاپ‌هایی که از سرمایه‌گذاری اخیر بهره‌مند شدند، می‌توان از Cloudpick، مستقر در شانگ‌های و فعال در زمینه‌ی یادگیری عمیق و بینایی کامپیوتر، Medical Information، مستقر در هیوستون و فعال در حیطه‌ی یادگیری ماشین و اطلاعات در پیش‌بینی مراقبت از بیمار، و در نهایت Zhuhai Eeasy، که سیستم‌های هوش مصنوعی را برای موارد استفاده‌ی مرتبط به رسانه‌ها ارائه می‌دهد، نام برد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه