سرگرمی
نيلوفر كل واخي۲۲:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۳۰ مرداد

و به شما اجازه می دهد که به ساخت تجربه ی RealSense بپردازید.
ما  dev Kits بسیار منحصربه فردی را از اینتل دیده ایم، که شامل SD Card هم اندازه ی Edison می باشد، اما هیچ یک از آن ها به این اندازه قدرتمند نبوده اند. اینتل امروز Joule را عرضه کرده است، یک بورد سازنده ی کوچک که به دولوپرها اجازه می دهد تا به امتحان کردن مفاهیم مجهز به RealSense بپردازند و امیدواریم که آن ها سریعتر از گذشته به بازار برسند. این شرکت گفته است که Joule کوچک و کم قدرت برای آزمایش کردن مفاهیم رباتیک، AR ، واقعیت مجازی، IoT صنعتی و برخی از صنایع دیگر، ایده آل است. و همچنین به نظر می رسد که این میتواند یک روش جالب برای دانش آموزان باشد تا بتوانند در تکنولوژی عمیق RealSense در مدارس، خود را غرق کنند.
دو کیت Joule وجود دارد که می توان از بین آن ها انتخاب کرد: 550x که شامل یک پردازشگر 1.5GHz Atom T5500 چهار هسته ای، حافظه ی 3GB و حافظه ی داخلی 8GB و 570x است، که به همراه CPU 1.7Ghz T5700 Atom چهار هسته ای (با امکان افزایش تا 2.4GHz ) ، 4GB حافظه، 16GB حافظه ی داخلی بسته بندی شده است. هر دو مدل شامل طبقه ی لپ تاپ 802.11AC بدون سیم، گرافیک اینتل با قابلیت پشتیبانی صفحه و ضبط 4K ، پشتیبانی از صفحه نمایش و یک Linux بر پایه ی OS می باشد.
مایکروسافت پیش از این از Joule برای همراه رباتیک خود یعنی Bamboo استفاده کرده است که به کودکان دیابتی یادآوری می کند که سطح قند خون خود را کنترل کنند، در حالی که شرکت فرانسوی EyeLight در حال استفاده از آن است تا به ایجاد یک صفحه نمایش برای کلاه های ایمنی موتورسیکلت های پلیس بپردازند. کیت های Joule امروز برای حاضرین IDF موجود می باشد، و به زودی در فروشگاه های آنلاین اینتل نیز در دسترس خواهند بود و در ماه سپتامبر در اختیار شرکای خرده فروشی قرار خواهند گرفت.
به روزرسانی: گزارشات Intel به ما گفته اند که Joule 570x با قیمت 369 دلار به فروش گذاشته می شود، هنوز صحبتی در مورد این که مدل ارزان قیمت تر آن چه هزینه ای دارد، ارائه داده نشده است. آشکار است که آن ها به دنبال پیچیدگی های بیشتری در مقایسه با Raspberry Pi 35 دلاری هستند.

برچسب هاIntel’s Jouledev Kit
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

BMW از i brand به جای EV در ماشین های بدون سرنشین استفاه می کند