نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۴ مهر

اگر شما گوش‌دادن به اخبار را از خواندن آن، بیشتر ترجیح می‌دهید، به زودی راه‌حلی از طریق سرویس iTunes ارائه خواهد شد. در آینده‌ی نزدیک، می‌توانید در بین انبوهی از Podcastها که هدفشان تبدیل متن‌ها و مقالات خبرگزاری‌ها به محتوای صوتی است، گشت‌وگذار کنید. این سرویس جدید Spoken Editions نام گرفته است. در iTunes، پادکست‌هایی که عنوان Spoken Edition را گرفته‌اند، ارائه دهنده‌ی نسخه‌ی صوتی محتواهای متنی ناشران مختلف هستند. این بدان معنی است که شما می‌توانید پست‌های وب‌سایت مورد علاقه‌تان را هنگام انجام دادن سایر کارها، مانند بیرون بردن سگ‌تان و یا رفتن به باشگاه بشنوید.
در روزهای اولیه‌ی آزمایش‌ این سرویس بر روی iTunes، محتوای Spoken Editions رسانه‌های معتبری قرار گرفته است. شرکتی که به iTunes و بخش Spoken Editions آن کمک می‌کند، SpokenLayer است. هنگامی که کاربر بر روی توضیحات هر پادکست این بخش کلیک کند، نام SpokenLayer را به عنوان فراهم‌کننده‌ی آن خواهد دید. البته این به معنای همکاری SpokenLayer با Apple نیست و پلتفرم iTunes به روی هر ناشر محتوای صوتی دیگری باز است.
SpokenLayer در تلاش است تا حرکت تولید محتواهای صوتی دیگر ناشران را به این مسیر سرعت بخشد. این شرکت که در سال ۲۰۱۲ شروع به کار کرده است، سرویس تولید محتواهای صوتی، توزیع و درآمدزایی را به رسانه‌ها ارائه می‌دهد.

برچسب هاiTunesSpoken Editions
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

اپل مشکل قطع خدمات در بسیاری از زمینه را تجربه می کند