تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۶:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۲۶ شهريور

یکی از گوش های خود را برای این که بدانید در اطراف شما چه می گذرد، بیرون نگه دارید.
در حالت عادی زمانی که شما در دنیای مجازی سیر می کنید، دوست دارید که این تجربه تا جای ممکن تاثیرگذار باشد. اما معایبی نیز در دور ماندن از دنیای بیرونی وجود دارد. اگر تلفن شما زنگ بخورد و یا پیتزایی که سفارش داده اید به پشت در خانه رسیده است و یا یک قاتل دیوانه با تبر از در پشتی وارد خانه ی شما شود چطور؟ در صورتی که از یک جفت هدفون JBL Everest Elite و یک HTC Vive برخوردار هستید، می توانید این تماس را دریافت کنید، پیتزا را تحویل بگیرید و یا آن قاتل زنجیره ای را از پله ها به پایین هل دهید. بدون این که هدفون خود را از گوش هایتان بردارید.
این سیستم از طریق جفت شدن ویژگی JBL’s Ambient Aware با نشانه گذاری های مرزهای Vive کار می کند. در اصل، زمانی که به مرکز فعالیت Vive می رسید، درست زمانی است که نشانه گذاری محدوده های مورد نظر بالا می آیند، JBL  به کم کردن صدای بازی می پردازد و میکروفون بیرونی هدفون را روشن می کند تا شما بتوانید آن چه که در اطراف شما می گذرد را بشنوید. زمانی که از آن محدوده دور شوید، صدای بازی دوباره بالا می رود در حالی که میکروفون خارجی نیز قطع می شود.
آن چه که بسیار هیجان انگیز به نظر می رسد این است که این یک نرم افزار، تنها با قابلیت به روزرسانی است به همین دلیل به همراه هدفون در حال حاضر شما و در زمانی که این ویژگی به صورت زنده فعالیت کند، کار می کند. همچنین Harman به ماگفته است که این محصول هنوز در مرحله ی بتا قرار دارد و آن ها از یک زمان بندی قطعی برای عرضه ی آن برخوردار نیستند اما حدس می زنند که تا پایان سال عرضه شود.


ما از فرصت امتحان کردن این ویژگی در روز دوشنبه در کنفرانس TechCrunch برخوردار بودیم و واقعا تحت تاثیر قرار گرفتیم. این ویژگی بسیار کمک کننده است. و در کنار نمایش تصاویر Chaperone Wireframe از افرادی که در کنار من ایستاده بودند کار می کند، ما قادر بودیم تا به انجام یک مکالمه ی طبیعی با Harman rep بپردازیم در حالی که هم هدست Vive و هدفون را استفاده می کردیم. تمام کاری که باید انجام می دادیم این بود که سر خود را از اتاق مجازی بیرون بیاوریم و سپس دوباره به دنیای واقعی باز می گشتیم. این می تواند به عنوان یک راه حل ساده برای مشکل واقعیت مجازی در زمینه ی آگاهی از موقعیت و شرایط اطراف باشد.

برچسب هاEverest EliteJBLVR
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

هدست واقعیت مجازی Oculus Rift در وب سایت Best Buy به حراج گذاشته شد، و بلافاصله به فروش رفت