تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۶:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۰ شهريور

در چین، 80 درصد از سالن های سینمایی که در طول 10 سال گذشته ساخته شده اند از قابلیت پخش فیلم های سه بعدی برخوردارند، و استودیوهای فیلم اغلب به عرضه ی آن ها به صورت اختصاصی می پردازند و همچنین فیلم های سه بعدی ای نمایش داده می شوند که در حقیقت به صورت سه بعدی حتی در ایالات متحده نیز نمایش داده نمی شوند. در حالی که این مسئله می تواند برای استودیوها سودمند باشد، اما ظاهرا این برنامه ریزی برای آخرین بودجه ی سینمایی بزرگ Universal Pictures نتیجه ی معکوس داشته است. Jason Bourne ، ممکن است از تکنولوژی چیزی نداند، اما همان طور که Hollywood Reporter توضیح می دهد، تبدیل این فیلم به حالت سه بعدی، در حقیقت باعث شده است که طرفداران این فیلم در سینما دچار احساس سرگیجه و حالت تهوع شوند. که البته با تشکر از کارگردان آن Paul Greengrass که به مدیریت کارگردانی این فیلم پرداخته، این اتفاق رخ داده است.
یکی از بینندگان در Weibo اعلام کرده بود که "من واقعا در طول صحنه های مبارزه و در حالی که فیلم را در حالت سه بعدی می دیدم، دچار حالت تهوع شده بودم." "مثل یک فیلم با بودجه ی بسیار کم به نظر می رسید، من باید دوباره این فیلم را در حالت 2D تماشا کنم."
با توجه به روزنامه ی چینی Global Times که مالکیت آن در اختیار آمریکا قرار دارد، تماشاچیان ناخشنود و احتمالا افرادی که دچار سرگیجه شده بودند، به خیابان های پکن در منطقه ی Chaoyang در همین هفته آمده بودند و تقاضای پس گرفتن پول خود را می کردند. در نتیجه همه چیز برای طرفداران مت دیمون در چین دشوارتر شد، چرا که تقریبا هیچ سالن سینمایی به پخش نسخه ی 2D این فیلم در هفته ی ابتدایی اکران آن نمی پرداخت و قیمت  بلیط ها برای نسخه ی سه بعدی آن دو برابر 2D بود. Global Times گزارش کرده است که تنها 8 سالن از 149 سالن سینما در پکن ، نسخه ی اصلی فیلمی که Bourne از آن سوءاستفاده کرده بود را به نمایش گذاشته بودند. با توجه به دفتر Universal Pictures در پکن، استودیوی فیلم در حال همکاری با توزیع کنندگان به منظور برطرف کردن این مشکل می باشند. در هر صورت، این فیلم تا اینجای کار توانسته است فروش 25.1 میلیون دلاری را در طول سه روز اول اکران خود داشته باشد.

برچسب ها3DJason Bourne
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

با تکنولوژی چاپ سه بعدی، جواهرات دلخواهتان را داشته باشید