گوناگون
نيلوفر كل واخي۲۳:۵۹ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۱۷ شهريور

او به بحث در این زمینه می پردازد که Intel برند McAfee را در سال 2014 کنار گذاشته است.
شش سال پس از این که John McAfee به فروش شرکت آنتی ویروس نام گذاری شده ی خود پرداخت، او برای بیلیون ها دلار بر روی Intel سرمایه گذاری کرد، سازنده ی این نرم افزار به ایجاد این عنوان به چندین دلیل پرداخته است. او پیش از این نیز ادعا کرده است که او می تواند بر روی پیام های رمزگذاری شده ی WhatsApp جاسوسی کند و هیچ مشکلی در تبدیل شدن به یک رئیس جمهور نداشته باشد، اما اخیرا او سعی داشته است تا چیز مهم تری را باز پس بگیرد: نام خودش را. Bloomberg گزارش کرده است که McAfee از Intel برای داشتن حق استفاده از نام او پس از اینکه سازنده ی تراشه درخواست او را در مورد مسائل موجود در مورد نام بازرگانی رد کرد، شکایت کرده است.
این دادخواهی پس از آن که McAfee به شرکت بازی سازی آنلاین MGT و سرمایه گذاری های کلان به عنوان مدیرعامل و معاون در ماه می پیوست ، انجام شد و آن ها در نظر داشتند تا نام شرکت John McAfee Global Technologies Inc را تغییر دهند. Intel که "نام تجاری، علامت تجاری و توافق های به همراه آن" را برای McAfee در اختیار دارد، هشدار داده است که نام گذاری مجدد برند می تواند به معنای زیرپا گذاشتن این اولویت ها باشد.
در یک شکایت به دادگاه محلی نیویورک ، MGT و McAfee در این مورد بحث کردند که "در هیچ جایی از توافق McAfee ،حقوقی را به نام شخصی او اختصاص نداده بوده و یا با محدود کردن حق خود برای انجام تجارت با استفاده از نام خود موافقت نکرده بود". و این که توافق با Intel شامل "هیچ گونه تدارکات غیررقابتی در هر نوعی نشده است."
این شاکی ادعا می کند که در ژانویه ی سال 2014، Intel برند McAfee را کنار گذاشت و بازاریابی برای مجموعه ی آنتی ویروس تحت نظر "امنیت Intel " را آغاز کرد. با توجه به Bloomberg ، سازنده ی تراشه در حال حاضر سعی دارد تا شرکت را به فروش برساند اما به استفاده از نشان McAfee ادامه دهد تا آن را برای خریداران باارزش تر کند. کنسول Intel ،کرس اسمیت همچنین هشدار داده است که "هر نوع استفاده از نام McAfee به احتمال زیاد به تضعیف نام McAfee منجر خواهد شد، زیرا به کاهش مشارکت منحصر به فرد آن با McAfee و شرکت Intel می انجامد.
McAfee و co به درخواست برای برگزاری یک دادگاه با هیئت ژوری پرداخته اند تا بتوانند به برنده شدن حق نام خود بپردازند. ما منتظر هستیم تا ببینیم ویدیوی یوتیوب "چگونه آنتی ویروس McAfee را Uninstall کنیم" در چه زمانی پخش شده و تاریخ دادگاه به آن ها  اعلام خواهد شد.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

امکان ارسال پیام مستقیم در توییتر امکان پذیر شد