گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۵ خرداد

رستوران بین المللی زنجیره ای KFC، یکی از برگرهای مشهور و محبوب خود را به نام «Zinger» به فضا پرتاب می کند. این همبرگر به کمک کمپانی World View با یک سفینه ی کوچک به فضا حمل خواهد شد. ارسال همبرگر KFC به فضا برای تاریخ 21 ژوئن برنامه ریزی شده است.
Zinger قرار است به لایه ی استراتوسفر در 46 کیلومتری مدار زمین فرستاده شود. سفینه ی حامل همبرگر اولین سفینه ایست که توسط کمپانی World View ساخته شده است. این سفینه کوچک دارای یک محفظه ی بادکنکی و یک کپسول هواست. این کمپانی با انجام این پروژه قصد دارد تا مزایای محصول جدید خود را معرفی کند.
هدف World View از ساخت این وسیله رساندن مرسولات به کاوشگرها بوده است. این سفینه همچنین می تواند وسایل و تجهیزات مورد نیاز مانند دوربین ها و دیگر لوازم کاوشگری را به لایه ی استراتوسفر حمل نماید. این سفینه توسط یک سیستم ناوبری خاص کنترل می شود و مسیر مشخص شده توسط مهندسین را دنبال خواهد کرد. این کپسول محتوی همبرگر یک سفر 4 روزه را در استراتوسفر خواهد گذراند.
مدیر ارشد KFC، آقای Kevin Hohmann در آمریکا افزود، این شرکت مفتخر است که در یک پروژه ی فضایی شرکت می کند و کمپانی از این اتفاق هیجان انگیز بسیار خرسند است. وی گفت به پروژه ی کمپانی World View صادقانه باور دارد و اطمینان دارد آزمایشات پیش رو موفقیت آمیز خواهد بود. وی همچنین اشاره کرد این برای آنان بسیار غرورآفرین است که برای اولین بار یکی از محصولات‌شان به فضا پرتاب خواهد شد و از طرفی این امر یک امتیاز مثبت تبلیغاتی نیز محسوب خواهد شد.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه