تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۸:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۴ تير

منچستر، بریستول، ادینبورگ و ....
شش هفته پس از راه اندازی این برنامه در لندن، Karhoo آن را برای سایر شهرهای انگلستان نیز به همراه آورده است. این اپلیکیشن که به شما اجازه میدهد تا شرکت های تاکسیرانی مختلف را به صورت همزمان با یکدیگر مقایسه کنید، جایگزین دیگری برای Uber, Hailo و Kabbee محسوب می شود. اما تفاوت آن در این است که Karhoo، قصد دارد تا یک پلتفرم باز باشد، و به معرفی دامنه ی متفاوتی از قیمت ها، وسایل نقلیه و زمان تقریبی رسیدن به مقصد بپردازد تا شما بتوانید بر اساس اطلاعات به دست آمده، دست به تصمیم گیری بزنید. هر شرکتی، صرفنظر از Uber ، می تواند به صورت فرضی ثبت نام کرده و به لیست کردن انواع وسایل نقلیه ی خود در اپلیکیشن iOS یا اندروید Karhoo بپردازد. این لیست شامل تاکسی مشکی، ماشین های کوچک ( مینی ) و یا تهیه کنندگان اجرایی در بخش کرایه ی ماشین می باشد.

Karhoo به آرامی در حال وارد شدن به شهرهای زیر است: Nottingham, Derby, Leeds, Bristol, Bradford, Liverpool, Edinburgh, Brighton, Stoke on Trent, Belfast, Manchester, Glasgow, Leicester و Birmingham . و تا تابستان امسال نیز در سطح بین المللی، تا نیویورک و سنگاپور توسعه خواهد یافت.

این توسعه، اجازه دسترسی قابل توجهی را به Karhoo در انگلستان خواهد داد، که این مسئله در صورتی که Karhoo قصد داشته باشد تا به عنوان جایگزین Uber به شکل موفقیت آمیزی به جلب توجه بپردازد، از اهمیت بسیاری برخوردار است. این شرکت، از مزایایی در مقایسه با رقیب سرسخت و پردرآمد خود برخورداراست، به عنوان مثال، شما می توانید از چندین روز قبل و از طریق این اپلیکیشن به رزرو کردن تاکسی بپردازید. و لازم نیست که در مورد موج بالای قیمت ها نگران باشید. نبرد Karhoo هنوز نیاز به ترفندهای بیشتری برای پیروزی دارد. اگرچه، نیاز دارد تا در سرتاسر جهان نیز گسترش پیدا کند که گفتن آن به مراتب از انجام دادن آن دشوارتر خواهد بود، از طرف دیگر نیاز به تضعیف رقبای خود و نگه داشتن صنعت تاکسیرانی سنتی در سمت دیگر خود دارد.

برچسب هاKarhoo
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

سرویس Karhoo تعطيل شد