نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۲ مرداد

فناوری جدیدی که توسط متخصصین شرکت بین المللی "لابراتوار کسپرسکی" توسعه داده شده است، برنامه ای است که می‌تواند عمر باتری های اندرویدی را افزایش دهد. این برنامه با نام Kaspersky Battery Life به صورت رایگان در اختیار کاربران دستگاه های اندرویدی قرار گرفته است.
این برنامه با عملکرد مستقل می تواند عمر باتری را افزایش دهد به گونه ای که با آنالیز برنامه های در حال فعالیت بر روی گوشی های هوشمند و تبلت ها، سطح مصرف انرژی هر یک از عملکرد ها را محاسبه و نمایش می دهد. این نرم افزار کاربر را از میزان مصرف زیاد برخی از برنامه ها در گجت مطلع می کند و به او هشدار می دهد که برنامه مشخص شده به احتمال زیاد عمر باتری را کاهش می‌دهد.
علاوه بر این در طول شارژ گجت Battery Life تعیین می‌کند تا چه مدت زمانی باتری دستگاه به طور کامل شارژ خواهد شد. در حال حاضر این برنامه ی مفید، در فروشگاه Google Play برای دانلود در دسترس است. گفتنی است اپلیکیشن ارائه شده تنها فضای 15 مگابایتی را در دستگاه کاربر اشغال خواهد کرد و انرژی حدود یک درصد را برای فعالیت مصرف خواهد کرد. Battery Life برای گجت های اندرویدی با سیستم عامل در بازه‌ی Android 4.1 - 6.0.1 در دسترس خواهد بود.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه