امنیت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۱۳ تير

لابراتوار Kaspersky به طور آشکاری درباره‌ی از دست دادن قراردادهای دولت آمریکا نگران است. ترس از داشتن ارتباط با دولت روسیه، و این شرکت در حال ارائه‌ی پیشنهاد مهمی برای حفظ منابع و جریان‌های مالی شرکت است.
Eugene Kaspersky به AP گفت که مایل است منابع کدی را فراهم کند که ثابت می‌کند شرکت امنیتی آنلاینش اسب تروا برای جاسوس‌های روسی نیست. وی افزود او آماده است تا در جلسه‌ی کنگره نیز حضور داشته باشد. این مدیر اجرایی اذعان کرد که برخی دولت‌ها، Kaspersky را برای راندن به جهات تاری تحت فشار دادند و حملات سایبری راه‌اندازی می‌کنند. حتی برخی از مقامات اطلاعات سابق روسیه نیز در این کار شریک هستند.  به هر حال وی اصرار دارد که شرکتش تاکنون به این درخواست‌ها جوابی نداده است. Eugene Kaspersk اضافه کرد شبکه‌ی شرکت آن‌قدر به بخش‌های مختلف تقسیم شده است که هیچ کارمندی نمی‌تواند از آن سوء استفاده کند.
اما اینکه آیا دولت آمریکا این را قبول می‌کند یا نه، داستان دیگری است. برخی افراد در کنگره از جمله Jeanne Shaheen معتقد به ارتباط این شرکت با دولت روسیه است. همچنین سوال دیگر این است که آیا این کد منبع می‌تواند در تغییر اذهان موثر باشد یا خیر.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه