کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ جمعه ۸ بهمن

شرکت پیام‌رسان کانادایی Kik طی اقدامی بزرگ و به شکلی غیر علنی موفق به خرید Rounds، شرکت سازنده‌ی اپلیکیشن‌های ویدیو چت گردید.
با آنکه تد لیوینگستون، مدیر عامل شرکت Kik، از هر گونه اظهار نظر در رابطه با مبلغ پرداختی خودداری نموده است اما گزارش‌های رسیده از رسانه‌های محلی، حاکی از آن است که مبلغی در حدود 60 الی 80 میلیون دلار پرداخت شده است.
کاملاً روشن است که این معامله منجر به تقویت آنی تیم فنی Kik می‌گردد. این شرکت کانادایی علاوه بر آنکه تمامی 35 کارمند Rounds را از آن خودکرده، دفتر این شرکت را نیز به مرکز مهندسی Kik تبدیل نموده است.
باید گفت که سابقه‌ی همکاری این دو شرکت به قبل از پیوستن آن‌ها به یکدیگر می‌رسد. یکی از نمایندگان Kik اذعان داشت که اپلیکیشن ویدیو چت جدیدی که Kik در ماه دسامبر روانه‌ی بازار کرده، از مهندسی Rounds برخوردار بوده است.
Rounds در سال 2009 همزمان با تأسیسش تجربه‌ای شگرف را ارائه می‌دهد که مبتنی است بر توانایی چت همزمان و زنده برای کاربران تا حدود 12 نفر به همراه قابلیت‌هایی چون بازی، خواندن داستان و خیلی چیزهای دیگر. این امکان هم‌اکنون به‌صورت هات اسپاتی کار خود را آغاز کرده است و همین امر منجر به این گشته است تا این سؤال را در ذهن ایجاد کند که چرا Rounds به فروش رفته است.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه