تکنولوژی
نيلوفر كل واخي۱۳:۰ - ۱۳۹۵ شنبه ۵ تير

همچنین اولین Kindle است که از بلوتوث با قابلیت پشتیبانی از صدا برخوردار است.
Kindle Oasis پرزرق و برق بیش از این به عنوان یک محصول نوپا محسوب نمی شود. آمازون به تازگی از دستگاه Kindle جدید خود پرده برداری کرده است، که قابل حمل تر بوده و از حافظه ی 512MB که تقریبا دوبرابر مدل قبلی خود است، برخوردار است. و قیمت آن همچنان 80 دلار ( 60 پوند) می باشد ( با توجه به آگهی " پیشنهاد ویژه " در آمازون). متاسفانه، به نظر نمی رسد که کیفیت وضوح صفحه نمایش 6 اینچی آن تقویت شده باشد، شما باید به تهیه ی یک PaperWhite برای داشتن دید بهتری از پیام های خود به قیمت 120 دلار یا 110 پوند بپردازید ( این مدل در حال حاضر در رنگ سفید موجود است).


حداقل Kindle  جدید از چندین ویژگی برخوردا است تا کمبود قبلی خود را جبران کند: این محصول اولین مدلی است که به همراه بلوتوثوت و با قابلیت پشتیبانی از صدا برای خوانندگان نابینا در اختیار خریداران قرار می گیرد (برای اتصال به بلندگوها و هدست های بدون سیم). همچنین شما قادر خواهید بود تا به راحتی به ایمیل کردن نوشته های خود و پررنگ کردن آن ها در PDF و یا در صفحات گسترده بپردازید. ویژگی امکان فرستادن نوشته ها، در نهایت در میان سایر مدل های Kindle نیز گسترش داده شده است. اما آمازون هنوز بیان نکرده است که می تواند ویژگی بلوتوث را برای سایر محصولات خود نیز فراهم آورد ( به عنوان مثال برای Pricey oasis ).


آمازون همچنین بیان کرده است که به ایجاد یک "طراحی مدورتر" پرداخته است که نگه داشتن آن در دست را آسان تر کرده است. در غیر این صورت به طور محرز با Kindle اشتباه گرفته می شود. در نهایت، Kindle اصلاح شده، به عنوان یکی از به روز رسانی های مکرر آمازون محسوب می شود، که هدف آن ایجاد وسوسه در افراد برای خرید آن تا زمانی است که تبلت ها کمی ارزان تر شوند. بسیار خوب بود اگر این شرکت قیمت پایین تری را برای این محصول در نظر می گرفت، همان طور که مدل های قبلی آن با قیمت 60 دلار به فروش می رسید. تا اینجا، PaperWhite 120 دلاری، که هم از یک صفحه با نور پشت زمینه و یک صفحه نمایش بسیار بهتر برخوردار است،  می تواند به عنوان بهترین ارزش Kindle در نظر گرفته شود. شما می توانید Kindle جدید را امروز سفارش دهید، و تحویل آن به شما تا چند هفته ی دیگر آغاز خواهد شد.


( نسخه ی دیگری از این مقاله اعلام کرده است که Kindle  جدید از حافظه ی داخلی دو برابر بیشتر برخوردار است.  اما در حقیقت از حافظه ی داخلی برابر با مدل قبلی خود برخوردار است  و تنها از دوبرابر RAM در مقایسه با مدل قبلی خود برخوردار است.)


برچسب هاKindle
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

Google رئیس پیشین بخش سخت‌افزار Kindle را استخدام کرد