موبایل و تبلت
نيلوفر كل واخي۴:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۲۴ مرداد

تلفن 5 اینچی 1080p حتی به پشتیبانی از استایل GoPro می پردازد.
اگر به فیلمبرداری از مسابقات موتورسواری بر روی یخ و یا فضاهای روباز می پردازید، یکی تلفن هوشمند معمولی ممکن است کمی دلچسب تر باشد. جدیدترین مدل Kyocera ، یعنی DuraForce Pro ، برای این کار ساخته شده است. این یک تلفن 5 اینچی مقاوم است که به همراه یک دوربین مخصوص اکشن تحویل داده می شود که به ضبط ویدیوهای تمام HD به همراه زاویه ی باز دید می پردازد. این دستگاه نام پرمدعای خود را به همراه یک پوشش ضدگرد و غبار IP6X ، ویژگی زیرآب ( دو متر برای بیشتر از 30 دقیقه) و ویژگی های نظامی در برابر گردوغبار، شوک ، لرزش، افزایش درجه حرارت، تابش خورشیدی و .... به دوش می کشد.
به همراه دوربین 13 مگاپیکسلی قرار داده شده در پشت گوشی و دوربین 5 مگاپیکسلی در جلو، DuraForce Pro از یک زاویه ی دید گسترده ی سوم با دوربین اکشن 1080p برخوردار است. همچنین از پردازشگر تصویر مخصوص به خود برخوردار است که به آن حالت آهسته؛ ورزشی، اکشن و زیرآب را می بخشد. این زاویه ی دید 135 درجه، مشابه به دوربین های اکشن اختصاص داده شده است و Kyocera در نهایت به ارائه ی موردی می پردازد که به پشتیبانی از ویژگی های GoPro می پردازد. آن ها این دستگاه را در بالاترین حد ممکن و به نوعی شبیه به دوربین های اکشن در نظر می گیرند، از آن جایی که این گوشی بسیار مقاوم است، صفحه نمایش 5 اینچی 1080p آن نیز در برابر ضربه مقاومت می کند و به شما برای قضاوت های بهتر در زمان عکسبرداری و فیلمبرداری کمک می کند. این محصول تنها وضوح تصویر 4K  را همانند GoPro Hero 4 و سایر مدل ها کم دارد.


این تلفن از ویژگی های هوشمندانه ی کمی در مقایسه با رقبای خود مانند Cat S60 600 دلاری برخوردار نیست، اما نمی تواند بهتر از Galaxy S7 باشد. این محصول دارای یک Snapdragon 617  و پردازشگر هشت هسته ای، 2GB حافظه ، 32GB حافظه ی قابل توسعه، اندروید 6.0 Marshmallow ، یک باتری با شارژ سریع 324 mAh 2.0 ، یک USB 2.0 ، و میزبانی از حسگرها از جمله NFC ، بلوتوث 4.2 و یک بارومتر برخوردار است. برای کاربران آگاه به مسائل امنیتی و تجاری، یک حسگر اثرانگشت، قابلیت رمزنگاری و اندروید برای پشتیبانی کاری موجود می باشد. صحبتی در مورد قیمت ارائه داده نشده است، اما انتظار می رود از قیمت استانداردی برای DuraForce برخوردار باشد که آن 418 دلار در AT&T است.

دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه
پیشنهاد ویژهx

پرچمدار جدید گوشی های Meizu Pro 6