کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲ مرداد

تامین کننده ی انحصاری باتری برای گوشی های هوشمند Apple iPhone 9 از این پس شرکت LG Chem خواهد بود. این اطلاعات از طریق بسیاری از رسانه های مطرح جهانی گسترش یافته است. شرکت Apple برای تولید محصولات خود اقدام به جذب شرکای تجاری بسیاری کرده است که هر کدام در یکی از زمینه ها با این کمپانی همکاری می کند.
اما گویا مدیران کمپانی  LG Chem پیشنهاد همکاری Apple را تنها با یک شرط پذیرفته است. این شرکت در توافق خود اصرار دارد که به عنوان تنها تامین کننده ی باتری نسل نهم گوشی‌های هوشمند iPhone 9 معرفی شود. البته به نظر می رسد مدیران Apple با این موضوع مخالفتی نداشته و قرارداد را منعقد کرده اند. LG Chem از سال آینده به عنوان یک سرمایه گذار در تولید باتری های پیشرفته ظاهر خواهد شد.
باتری‌های تولیدی این کمپانی به صورت حروف L خواهند بود که در پرچمدار آینده ی کمپانی به کاربرده خواهد شد. به گفته ی تحلیلگران، Apple با این تصمیم ریسک بزرگی خواهد کرد، زیرا تغییرات در باتری ممکن است عواقبی همچون مشکلات مشابه Note 7 در سامسونگ را به دنبال داشته باشد. باتری های L شکل مزایای بسیاری دارند و احتمال می رود به خاطر شکل ظاهری ظرفیت باتری را بدون تغییر در اندازه ی دستگاه افزایش دهد. البته گفته می‌شود سرعت شارژ در این باتری به طور قابل توجهی افزایش خواهد یافت.

برچسب ها
دسترسی سریع
دیدگاه کاربران
در حال حاضر هيچ نظری برای نمایش موجود نيست
ارسال دیدگاه